سینی-مزه-5

در گذشته تنها در مهمانی‌های درباری و سلطنتی و مهمانی‌های باشکوهی که توسط افراد ثروتمند برگزار می‌شد می‌توانستید میز مزه مشاهده کنید. غذاهایی ایرانی یا غذاهایی متعلق به ملل مختلف زینت بخش این میز بودند.از جمله موارد ساده‌ای که روی این میز مشاهده می‌شد می‌توان به لقمه‌های کوچک نان و پنیر و خیار گوجه یا رولت‌های کوچک گوشت اشاره کرد. این غذاها به همراه منوی غذای اصلی توسط متبحرترین آشپزها آماده می‌شدند و با دیزاین خاص و متفاوت روی میز مزه قرار می‌گرفتند.نامی که امروزه برای این غذاها به کار می‌رود فینگر فود است. فینگر فودها برخی مواقع شامل نان هستند و مهمان‌ها هنگام خورد آن‌ها احساس سیری بیشتری دارند. از جمله این فینگر فودها می‌توان به انواع برگر، انواع اسنک و انواع کاناپه اشاره کرد. در برخی مواقع نیز غذاهایی که روی میز مزه قرار دارند صرفاً برای عوض کردن طعم دهان مهمانان و تحریک اشتهای آن‌ها برای امتحان کردن غذای اصلی در نظر گرفته شده‌اند. از جمله این موارد می‌توان به انواع زیتون مانند زیتون سیاه، زیتون پرورده، زیتون دانه انار و… اشاره کرد.

لبنیات، مزه ای دوست داشتنی

ماست موسیر و نعنا، ماست و خیار و گردو و ماست و ریحان و نعنا از دیگر گزینه‌هایی هستند که روی میزی که برای مزه چیده شده قرار می‌گیرند. در میان مزه‌هایی که برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته شده گاه غذاهایی ویژه­ای دیده می‌شوند که متعلق به کشور دیگری هستند. این غذاها به دلیل طعم منحصر به فردی که دارند در اغلب مناطق به عنوان مزه استفاده می‌شوند. مطبل یکی از سس‌های متفاوت و خوشمزه عربی است که اغلب به همراه غذاهای گوشتی سرو می‌شود. مطبل از بادمجان کبابی کوبیده شده، روغن زیتون، اراده، آب لیموترش، پودر فلفل قرمز و نمک تشکیل شده است. بادمجان کبابی در کنار سایر مواد طعمی خارق العاده به این سس داده است و امتحان کردن آن حتی به تنهایی بسیار هیجان انگیز به نظر می‌رسد. اگر علاقه‌مند هستید که میز مزه متفاوتی داشته باشید می‌توانید علاوه بر سفارش یک سینی مزه میکس ایرانی، چند مزه متفاوت که متعلق به کشورهای دیگر هستند را نیز سفارش دهید.

سفارش فینگر فود

سفارش سینی مزه ایرانی برای خلق طعم و مزه‌ای ماندگار

میز مزه ایرانی و ارائه غذاهایی کاملاً اصیل یک خاطره ماندگار از مهمانی را برای میزبان و مهمان‌ها به یادگار می‌گذارد. سینی مزه میکس ایرانی یا سینی مزه ایرانی بهترین گزینه برای چیدن این میز مزه متفاوت است. در این سینی جام‌های یک نفره میرزا  قاسمی قرار دارند که برای تهیه آن‌ها از بادمجان، سیر، تخم ‌مرغ، گوجه فرنگی استفاده شده است. بورانی اسفناج که یک ماده غذایی پرطرفدار است نیز درون این سینی قرار دارد. ماست و اسفناج تازه مواد اولیه این ماده غذایی را تشکیل می‌دهند. بورانی بادمجان از دیگر گزینه‌های موجود در این سینی است که از ماست و بادمجان کبابی تشکیل شده و طعمی بسیار لذیذ دارد. ماست خیار و گردو و ماست موسیر و نعنا نیز درون این سینی گنجانده شده است تا با سفارش سینی مزه ایرانی بتوانید یک میز مزه ایرانی تمام عیار را بچینید.

 انواع فینگر فود و انواع مزه و مواد تشکیل دهنده این غذاها

بر روی میز مزه انواع فینگر فودهای مختلف نیز در کنار مزه‌ها قرار می‌گیرند. فینگر فودها از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده‌اند و گاه به شکل سنتی تهیه می‌شوند و گاه شبیه به خوراکی‌های مدرن و امروزی هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد هنگام سفارش فینگر فود نمی‌توانند از بین انواع فینگر فودها تنها یک یا چند گزینه را انتخاب کنند. این مشکل زمانی شدت پیدا می‌کند که گاه کاربران ساعت‌ها در وب سایتی که انواع فینگر فود را عرضه می‌کنند به جستجوی نمونه‌های مختلف این ماده غذایی می‌پردازند و مواد اولیه‌ای که برای تهیه این غذاها استفاده شده را مورد ارزیابی قرار می‌دهند، اما باز هم انتخاب برای آن‌ها دشوارتر می‌شود و با بررسی‌های بیشتر دلشان می‌خواهد تمام فینگر فودها و مزه‌ها را با هم سفارش دهند و یک میز باشکوه را برای پذیرایی از مهمان‌ها آماده کنند. برای این که بتوانید انتخاب مزه­ها و فینگر فودهای میز مزه را راحت‌تر انجام دهید. در ادامه چند نمونه مزه و فینگر فود خاص برای آشنایی بیشتر معرفی شده است.

محمره انتخابی جذاب برای میز مزه

اگر به طعم غذاهای عربی علاقه دارید، بی‌شک نام محمره که یک غذای متعلق به کشور سوریه و شهر حلب است به گوشتان خورده است. این غذا امروزه در بیشتر کشورهای خاورمیانه استفاده می‌شود. محمره از فلفل دلمه‌ای، گردو، زیره، روغن زیتون، آبلیمو، سیر، آرد سوخاری، رب انار و نمک تشکیل شده است. برای تهیه این غذا ابتدا گردو را چرخ کرده و با دیگر مواد مخلوط می‌کنند تا ماده‌ای کاملاً یکدست به دست بیاید. سپس محمره را قالب زده و آن را درون ظرف قرار می‌دهند. این غذا یکی از بهترین گزینه‌هایی است که میزبان‌ها می‌توانند برای متفاوت شدن میز مزه انتخاب کنند.

 حمص یک پیش غذای محبوب

حمص یا هوموس یک پیش غذای مشهور عربی است. این پیش غذا هم اکنون به عنوان یکی از محبوب‌ترین مزه‌ها شناخته می‌شود و بسیاری از افراد هنگام انتخاب فینگر فود و مزه‌های متنوع توجه ویژه‌ای به این ماده غذایی نشان می‌دهند. این پیش غذا که از قدیم در کشورهای عربی استفاده می‌شود از نخود، ارده، آب لیمو، سیر، روغن‌زیتون، زیره، نمک و پاپریکا تشکیل شده است. برای تهیه حمص باید ابتدا نخود را که اصلی‌ترین عنصر این غذا است چند ساعت خیس داده و سپس آن را چند بار بشویید. سپس باید نخود را بپزید و بعد از آن باید نخود پخته شده را به همراه دیگر مواد درون مخلوط کن ریخته و دستگاه را روشن کنید تا مواد خوب ترکیب شوند و ماده غذایی یکدستی به وجود بیاید. حال می‌توانید حمص را در کنار دیگر مواد غذایی که روی میز مزه قرار دارند بگذارید تا مهمان‌ها بتوانند طعم این ماده غذایی متفاوت را امتحان کنند.

آسیایی‌های جذاب

دلمه ایرانی، دلمه لبنانی، انواع سوشی مانند سوشی تن ماهی، سوشی اسپشیال اسموکی و غذاهای سنتی ایرانی مانند فسنجان با مرغ فینگر فود از جمله فینگر فودهای متنوعی هستند که می‌توانید برای میز مزه از آن‌ها استفاده کنید. تنوع بالای این مواد غذایی و متفاوت بودن آن‌ها سبب باشکوه‌تر و هیجان انگیزتر جلوه کردن میز که مزه­ ها روی آن قرار دارند می‌شود. به همین دلیل بسیاری از افراد به جای این که تنها فینگر فودها و مزه‌های متعلق به ملل دیگر را سفارش دهند یا تنها غذاهای سنتی را برای مزه در نظر داشته باشند، این غذاها را به صورت ترکیبی سفارش می‌دهند تا میز مزه از حال یکنواختی خارج شود و تمام مهمان‌ها بتوانند از فینگر فودها و مزه‌های ارائه شده در مهمانی استفاده کنند.

فروش فینگر فود برای مهمانی‌های متنوع

برخی از کاربران دستور انواع فینگر فودها و مزه‌ها را درون اینترنت جستجو کرده و سپس نسبت به تهیه این غذاها اقدام می‌کنند. با وجود این که تهیه این غذاها که ابعاد کوچکی دارند بسیار ساده به نظر می‌رسد، اما آماده کردن چند مدل فینگر فود و مزه که از مواد اولیه متفاوتی تشکیل شده‌اند بسیار زمان بر است. به همین دلیل میزبان دائم برای سر وقت حاضر شدن غذاهای متنوع و چیدن میز مزه مهمانی استرس دارد و دائم نگران است که عجله در آماده کردن فینگر فودها و مزه‌ها سبب از بین رفتن طعم اصلی آن‌ها نشده باشد. مزبار خدمات فروش فینگر فود برای مهمانی‌های متنوع را ارائه می‌کند. برای سفارش انواع مزه و فینگر فود کافی است به وب سایت مزبار مراجعه کنید و انواع فینگر فودهای ایرانی، آسیایی، مکزیکی و… را بررسی نمایید. همچنین مزه‌های مختلفی نیز در یک بخش جداگانه از وب سایت ارائه شده‌اند که به راحتی می‌توانید آن‌ها را انتخاب کرده و نسبت به سفارش مزه‌ها و فینگر فودها اقدام نمایید. مزبار از بهترین مواد اولیه برای تهیه فینگر فودها و مزه‌های متنوع استفاده می‌کند. به همین دلیل با خرید سینی مزه ایرانی و… از این سایت که خدمات آنلاین فروش فینگر فود برای مهمانی‌های متنوع را ارائه می‌کند می‌توانید خاطره مهمانی را در ذهن مهمان‌ها برای همیشه ماندگار کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید