پذیرایی با فینگر فود چه مزایایی دارد؟

1
6612

وقتی صحبت از برگزاری یک مهمانی می­‌شود، اولین چیزی که از خود می‌­پرسیم این است که چه غذایی سفارش دهیم و چگونه آن را سرو کنیم؟ چطور می‌­توان یک پذیرایی بی‌­درد­سر داشت؟ چگونه می‌­توان بعد از مهمانی‌­ها از شستن انبوهی از ظروف کثیف خلاص شد؟ چطور می­‌شود با یک هزینه مناسب یک مهمانی باشکوه برگزار کرد؟ چه غذایی سفارش دهیم که دیگر نگران پذیرایی از افرادی نباشیم که به نوعی درگیر رژیم خاص غذایی هستند. اصلا راه­‌حلی برای پذیرایی از مهمانان وجود دارد که تا این حد منعطف باشد که بتواند پاسخ خوب و مناسبی به این چطور­ها و چگونه­‌ها بدهد؟ جواب شما در یک کلمه خلاصه می­‌شود، فینگر فود.

خرید فینگر فود این امکان را به شما می دهد تا با آسان­‌ترین روش، باشکوه‌­ترین پذیرایی را داشته باشید. با خرید فینگر فود برای جشن و مهمانی­‌های خود، دیگر خبری از حجم انبوهی از ظروف کثیف بعد از پایان مهمانی نیست.

شاید بپرسید که آیا برای مراسم‌­های غیررسمی، نیز می­‌توان خرید فینگر فود را انجام داد؟ به ظاهر ساده و کوچک فینگر فودها نگاه نکنید. این غذا­ها شاید کوچک باشند، اما تهیه و آماده‌­سازی آنها بسیار وقت­‌گیر است و نیاز به دقت زیاد دارد تا در نهایت تبدیل به یک غذای قابل ارائه در مهمانی­‌ها و مراسم‌­های مختلف باشد. آنچه که فینگر فود را از غذاهای دیگر متمایز می‌کند تنوع در نوع سرو و تزیین آن است.

برای اینکه خرید فینگر فود خود را هوشمندانه انجام دهید، در قدم اول نوع مهمانی خود را مشخص کنید. آیا به دنبال برگزاری یک جشن تولد هستید و یا در تپ و تاپ برگزاری مراسم نامزدی می­‌باشید. مطمئن باشید که با خرید فینگر فود طیف وسیعی از مراسم­‌های خود را به راحتی مدیریت خواهید کرد.

یک میز پذیرایی باشکوه با خرید فینگر فود­های ساده

با خرید فینگر فود می‌­توانید مزه‌­های متنوعی را برای پذیرایی از مهمانان خود داشته باشید. اگر به دنبال خرید فینگر فود ساده اما متفاوت  برای برگزاری جشن تولد و یا مهمانی هستید، می‌توانید از سینی مکزیکی استفاده کنید.

 با انتخاب این سینی مزه، خاطره خوبی از طعم غذا را برای مهمانان خود رقم خواهید زد و مطمئن باشید که در پایان مهمانی از شما سوال خواهند کرد که: “برای مهمانی هفته آینده، فینگر فود از کجا بخرم؟”

سینی مکزیکی دارای انواع متنوعی از فینگر فود می باشد که در تنوع و طعم بسیار متفاوت و جذاب هستند. این سینی مزه ترکیبی از تاکو، کسادیا و تست سبزیجات است.

با خرید این سینی مزه، می‌توانید یکی از بهترین مزه‌­های بین المللی را برای مهمانان خود فراهم کنید.

خرید فینگر فود 2

 طعم چیلی را با خرید فینگر فود تاکو تجربه کنید!

از خوشمزه­‌ترین مزایای فینگر فود این است که می­‌توانید سفری لذیذ به دنیای طعم­‌های متنوع غذا­های ناشناخته و سنتی کشورهای مختلف داشته باشید.

با سفارش فینگر فود تاکو، این شانس را به خود داده­‌اید تا یکی از سنتی‌­ترین غذا­های مکزیکی را بچشید. در تهیه این غذا فینگر فود از نان ترتیلا، گوشت چرخ‌کرده، فلفل دلمه، سالسا، کاهو، خامه ترش، ادویه تاکو و چیلی استفاده می شود.

اگر از آن­ دسته از افرادی هستید که به خوردن غذاهای تند علاقه دارید، تست این غذا به شما پیشنهاد می­شود، چون غذایی نیست که در آن از ادویه چیلی استفاده شود و طعم تند و خوشمزه آن حس نشود.

چیلی ترکیبی از چندین نوع ادویه می­باشد که طعم و عطر خوبی دارد. این چاشنی تند و خوشمزه برای مزه دار کردن غذا­هایی که نیاز به طعم تند فلفل دارند، استفاده می­‌شود. اصولا غذاهای مکزیکی به تند بودن مشهور هستند.

تاکو همان فینگر فود ساده­‌ای است که می­‌تواند تحسین مهمانان شما را به انتخاب بی­‌نظیرتان برانگیزد.

ظاهری کوچک و اشتهابرانگیز دارد. نوع ترکیبات آن باعث شده تا رنگ و لعاب خوشمزه­‌ایی را نیز داشته باشد تا آنجا که امکان ندارد چشمی آن را ببیند اما به دنبال مزه کردن آن نباشد.

اگر تا بحال موفق به چشیدن مزه این فینگر فود خوشمزه و جذاب نشده‌­اید، بهتر است خرید آن را در برنامه غذایی خود برای یکبار هم که شده قرار دهید، پشیمان نخواهید شد.

فینگر فود، گیاهخواران را تنها نمی گذارد

با فینگرفود به­‌طرز فوق­‌العاده‌­ایی می­‌توانید انواع رژیم‌­های خاص غذایی را پذیرایی کنید، بدون اینکه نگران طعم و یا تازگی آنها باشید.

کدام شیوه پذیرایی را می‌شناسید که اینگونه ساده، زیبا و خوشمزه پاسخگوی طیف وسیعی از ذائقه‌­ها و رژیم­‌های غذایی باشد.

با خرید فینگر فود اینگونه قدرت می‌یابید تا در یک قاب رژیم گیاهخواری را در کنار سایرین داشته باشید، بدون آنکه مرزهای همدیگر را نادیده بگیرند.

تست سبزیجات همان فینگر فود ساده‌­ایی است که سینی مزه مکزیکی شما را کامل می کند. غذایی سالم و سرشار از ویتامین و مواد معدنی.

تست سبزیجات ترکیبی است از:  نان تست، کدو، بادمجان، گوجه فرنگی، گوجه گیلاسی و سس پنیر. خوردن این فینگر فود ساده به افرادی که دل خوشی از بادمجان و یا کدو ندارند، توصیه می­شود. با خوردن این فینگر فود ساده در سینی مزه غذاهای مکزیکی، به خوردن بادمجان و کدو علاقه­‌مند می­‌شوید.

خرید فینگر فود 3

با فینگر فود مهمان طعم­‌های خاص در کوتاه‌­ترین زمان باشید

تهیه غذا­ فینگر فود به ظاهر کاری آسان است، اما به‌­واقع کاری زما‌‌ن‌­بر و کاملا تخصصی است. مزبار در کوتاه‌ترین زمان ممکن، شما را مهمان طعم اصیل غذا­های فینگر فودی خواهد کرد.

زمان پخت و سرو غذا، همیشه یکی از دغدغه‌­های اصلی مراکز تهیه غذا می­‌باشد که در مورد فینگر فود این موضوع کمی پیچیده‌­تر می­شود، چون باید برای تک تک فینگرفود­ها زمان و دقت لازم و کافی اختصاص داد تا نتیجه، شایسته ارائه به شما باشد. به همین دلیل ممکن است زمان بیشتری برای سرو غذا منتظر بمانید.

مزبار توانسته است مدت زمان سفارش فینگر فود تا تحویل آن را به چهار ساعت کاهش دهد. تنها چهار ساعت زمان لازم است تا فینگر فود دلخواه خود را با یک طعم­ واقعی و دوست­داشتنی بچشید. فینگر فود­های تازه در کوتاه­‌ترین زمان ممکن برای شما تهیه و سرو می­شود.  

اسپرینگ رول ، یک آسیایی اصیل

فینگر فود­ها می­‌توانند به عنوان یک پیش­‌غذای اشتهاآور نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

اسپرینگ رول سبزیجات یا مرغ، از خوشمزه‌­ترین طعم‌­های آسیایی است که می‌­تواند به عنوان یک پیش­‌غذای مناسب زینت‌­دهنده مهمانی­‌های شما باشد.

باید یکبار این طعم آسیایی و چینی را تجربه کنید تا طعم جدید و لذیذی از گوشت مرغ را بچشید.   

مزه ترش و شیرین با فینگر فود

از دیگر مزایای فینگر فود این است که هر نوع مزه‌­ایی را می­‌توانید در آن داشته باشید.

یکی از خوشمزه‌­ترین مزه‌­هایی که ممکن است در ذهن همه ما وجود داشته باشد، مزه ترش و شیرین انواع مختلف تنقلات است؛ به خصوص زمانی که طعم این خوراکی­‌های خوشمزه را بتوانیم در کنار هم داشته باشیم. در همین لحظه فکر کنید، چند نفر را می­‌شناسید که بی­خیال چشیدن طعم آلو سیاه‌­های خوشمزه باشند. این طعم‌­ها آنقدر خواستنی و محبوب هستند که به ندرت در پذیرایی­‌ها اثری از آنها باقی می­‌ماند.  

این فکر را از ذهن خود بیرون کنید که خرید فینگر فود برای تولد، فقط محدود به غذا­ها می‌­شود. سینی مزه و میکس پنیر پاسخ خوشمزه‌­ایی است به همه آنهایی که سعی دارند فینگر فود را محدود نشان دهند.

در این سینی مزه طعم‌­های مختلفی از پنیر انتظار شما را می­‌کشند.

سالامی، آلوسیاه، بادام هندی، زیتون مغزدار، چوب شور و کراکر از جمله مزه‌­های  این سینی در کنار پنیر می‌باشند.قطعا پذیرایی با انواع سینی پنیر در کنار فینگر فود­های مختلف، میز مزه شما را خاص و منحصر به فرد خواهد کرد.

یک دیدگاه

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید