خرید سالاد 2

اگر جشن تولدی در پیش دارید و به دنبال اردور مخصوص تولد هستید، مزبار بهترین گزینه برای شما است. با سفارش سالاد، نوشیدنی و انواع فینگر فود مزبار جشنی با شکوه و خاطره انگیز را برای خود و مهمان‌هایتان تدارک ببینید.

همیشه حرف از تولد که می‌شود، ذوق و شوق سراسر وجودمان را فرا می‌گیرد و ناخوداگاه تصویر یک کیک بزرگ با شمع‌های درخشان و و کلی هدیه رنگارنگ، در ذهنمان نقش می‌بندد.

بزرگتر که می‌شویم جشن‌های تولد هم بزرگ‌تر و پر رنگ‌تر می‌شود. سورپرایزها، کیک‌، تزیینات تولد، هدیه‌ها و حتی نوع پذیرایی‌ هم عوض می‌شود. دیگر همه چیز با یک کیک‌ و تنقلات ساده‌ تمام نمی‌شود یک میز مزه تمام عیار لازم است.

این روزها که پذیرایی‌ها مدرن‌تر و شیک‌تر شده است، میز اردور برای تولد بهترین گزینه است و رنگ و بوی دیگری به جشن‌های تولد می‌دهد.

از سوی دیگر، با کوچک‌تر شدن خانه‌ها و آپارتمان نشینی دیگر فضایی برای سفره‌های بلند بالا و دور هم نشستن وجود ندارد، میز پذیرایی بهتر است جمع و جور باشد.

تزیین-میز-مشکی-10

تزیین میز تولد

تزیین میز پذیرایی هنر و سلیقه می‌خواهد و بس. زمانی که میز اردور شما آراسته باشد، پذیرایی بهتری از مهمان‌ها خواهید داشت و به آن‌ها نیز بیشتر خوش می‌گذرد. اما اگر وقت کافی نداشتید هم اصلا نگران نباشید! مزبار در کنار شما است و با خدمات چیدمان منحصر‌به‌فرد، شما را در داشتن یک میز اردور شیک و زیبا همراهی می‌کند.

غذای تولد بهتر است از میان انواع فینگر فود و غذاهای کم‌حجم باشد و در واقع به جای میز شام بهتر است یک میز مزه فوق‌العاده داشته باشید.

پذیرایی در تولد

 شما می‌توانید از میان انواع سینی‌ فینگرفود، نوشیدنی‌، کاناپه‌، سالاد و … انتخاب مناسبی برای میز پذیرایی تولد خود داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید تا با ۹ سالاد جذاب و خوشمزه که بهترین گزینه برای میز اردور تولد هستند آشنا شوید؛ غذاهایی که همه در هر سن و سالی که باشند طرفدار آن هستند.

خرید-سالاد

سالاد الویه

سالاد الویه، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین سالادهای سرد است. هرچند الویه، نام سالاد را به خود گرفته اما  یک غذای کامل محسوب می‌شود.

سالاد الویه یک غذای سنتی روسی است و در اکثر کشورها معمولا از آن به عنوان سالاد روسی یاد می‌شود اما امروز در دیگر کشورهای اروپایی، ترکیه، ایران، مغولستان و در سراسر آمریکا نیز محبوبیت پیدا کرده است. در کشور روسیه این سالاد در جشن‌ها و مراسم ویژه‌ای مثل کریسمس نیز سرو می‌شود.

سالاد بیکن

سالاد بیکن، با طعم بی‌نظیری که دارد، همه‌ را شیفته خود می‌کند. این سالاد به دلیل طبع سرد، بهتر است در کنار فینگرفودها و سینی‌های مزه‌‌ای که طبع گرم دارند سرو شود.

سالاد-ماکارونی

سالاد ماکارونی

سالاد ماکارونی، برای همه در هر سنی که باشند جذاب است و با شنیدن نامش دل همه آب می‌افتد. البته اگر سالاد ماکارونی خود را از مزبار داده باشید که طعمش حرف ندارد.

سالاد سیب زمینی

سالاد سیب زمینی، یک سالاد متفاوت و خوشمزه‌ است که در کنار دیگر غذاهای گوشتی روی میز اردور قرار می‌‌گیرد. اگر عاشق سیب زمینی باشید، محال است به این سالاد نه بگویید. البته این غذا، با نام سالاد یونانی هم شناخته می‌شود و با توجه به اینکه در آن به جای مایونز از سس ماست استفاده شده، برای کسانی که رژیم دارند  انتخاب هوشمندانه‌ای است.

خرید-سالاد-نودل

سالاد نودل

سالاد نودل، سالاد خاص و متفاوتی است و اگر در کنار سینی‌ فینگرفود شما قرار بگیرد، میز پذیرایی را جذاب‌تر می‌کند. این سالاد از فرهنگ آسیایی آمده و سس بی‌نظیر و لذیذی دارد.

سالاد فرانسوی

سالاد فرانسوی، یکی از گزینه‌های فوق‌العاده برای تولد و دورهمی‌ها است. این سالاد نیز همانند اغلب سالادها، طبعی سرد و طعمی هیجان‌انگیز دارد، که تنها با سفارش این سالاد از مزبار این طعم را تجربه خواهید کرد.

خرید-سالاد-سزار

سالاد سزار

این روزها همه از محبوبیت سالاد سزار خبر دارند. این سالاد توسط یک رستوران‌دار ایتالیایی به نام سزار کاردینی تهیه شده و به گفته دخترش رزا، پدرش سالاد سزار را در سال ۱۹۴۲ ابداع کرده است. نسخه اصلی سالاد سزار حاوی چند تکه نان سوخاری بود و هیچ مرغ یا بیکن کبابی نداشت.

جالب است بدانید که رکورد گینس برای بزرگترین سالاد سزار در جهان کمی بیشتر از سه تن وزن داشت. این ظرف سالاد در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۷ توسط رستوران Canirac با ۱۶۰ نیرو در شهر تیجوآنا تهیه شد.

سینی سالاد میوه

تولد بدون میوه، رنگ و بویی ندارد، اگر بخواهید خودتان به بازار بروید و میوه‌های مرغوب تهیه کنید و پس از آن سر فرصت میوه آرایی کنید، کار سخت و زمان‌بری است.اما اصلا نگران میوه برای پذیرایی خود نباشید! مزبار بهترین میوه‌ها را به صورت خرد شده در جام‌های پایه بلند با ظاهری شیک و جذاب آماده می‌کند. این همان سالاد میوه جذابی است که میز مزه تولد شما را مانند یک رنگین کمان، زیبا می‌کند.

خرید-سالاد-کینوا

سالاد کینوا

این سالاد گیاهی و سرشار از خاصیت، در جهان بسیار محبوب است. دانه کینوا، دانه‌ای‌است که از گذشته‌های دور در آمریکای جنوبی وجود داشته و به جهت خواص فراوانی که دارد، خاویار گیاهی لقب گرفته است. سالاد کینوا جایگزین بسیار خوبی برای برنج و ماکارونی است و به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان، گزینه خوبی برای گیاهخواران است.

در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع اردور سرد آشنا کنیم. با خرید انواع سالاد و فینگرفودهای مزبار می‌توانید یک مزه بار زیبا و هیجان‌انگیز در جشن تولد خود داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید