۵ رژیم غذایی که توسط سلبریتی‌ها معروف شد

0
9385

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که برای پیدا کردن یک رژیم غذایی خوب و موثر در اینترنت جست‌وجو کرده باشید؟ شاید وقتی نام یک هنرپیشه یا فوتبالیست مشهور را در کنار یک رژیم غذایی ببینیم احساس اطمینان بیشتری به آن رژیم غذایی داشته باشیم. اینکه حتما رژیم موثر و خوبی بوده که چنین فرد معروفی تصمیم به انتخاب آن گرفته است.

اما اینکه آیا این رژیم‌ها مؤثر هستند یا نه، داستان دیگری است. اما با نگاهی به برخی از افراد مشهور گاهی ممکن است حس کنیم آنها چوب جادویی یا چیزی شبیه به آن داشته‌اند که اینگونه دگرگونی‌های رشک‌برانگیزی را تجربه کرده‌اند.

وقتی قصد لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام داشته باشیم حاضریم هر چیزی را امتحان کنیم تا به نتیجه دلخواهمان برسیم. اینجاستکه فکر استفاده از رژیم‌های غذایی افراد معروف هم به ذهنمان می‌رسد و به این فکر می‌کنیم که شاید رژیم‌های غذایی‌شان روی ما هم کارساز باشد.

در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از این رژیم‌های جادویی آشنا شویم:

کیم کارداشیان و رژیم غذایی Atkins 40

اگر اندام کیم کارداشیان برای شما قابل قبول باشد، می‌توانید چشم‌بسته رژیم غذایی او را دنبال کنید. Atkins 40 زمانی که کیم بعد از زایمان خود را لاغر کرد اخبارش با سرعت در رسانه‌ها پیچید؛ در حالی که دنیا متعجب بود از اینکه او چگونه این کار را کرده است،.

او با پیروی از این رژیم غذایی، مصرف کربوهیدرات خود را تنها به ۴۰ گرم در روز محدود کرد.

حالا بهترین قسمت این رژیم غذایی کجاست؟ اینکه شما مجبور نیستید خودتان را از خوردن همه چیز محروم کنید.

ویلسون و روش Mayr

ربل ویلسون؛ بازیگر، نویسنده و کمدین استرالیایی وقتی با کاهش ۶۰، به شدت لاغر شد، همه را شوکه کرد. اما او در نهایت راز این تناسب اندام را در صفحه خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

در آن زمان بود که شیوه‌ای به نام روشMayr  که پیش از آن هم وجود داشت، ناگهان به لطف ویلسون، معروف شد. روش Mayr که قدمت آن به سال ۱۹۲۰ برمی‌گردد، یک برنامه غذایی ۱۴ روزه از غذا خوردن است. این برنامه غذایی، شامل خوراکی‌هایی با پروتئین بالا، کاهش قند اضافی، از بین بردن استرس خوردن، عدم مصرف آب در طول وعده های غذایی و ۴۰ بار جویدن هر قاشق غذا است.

ساده به نظر می‌رسد؟ اما احتمالا اینطورها هم که به نظر می‌رسد ساده نباشد.

بیانسه و رژیم غذایی Master Cleanse

بیانسه، این خواننده و بازیگر آمریکایی در سال ۲۰۰۶، به دنبال اضافه وزنی که پیدا کرده بود، برای بازی در درام موزیکال «دختران رویایی»، سفت و سخت رژیم Master Cleanse را دنبال کرد و تنها در عرض دو هفته بیش از ۲۰ پوند وزن کم کرد.

در این رژیم، می‌بایست به طور کامل از مصرف غذاهای جامد اجتناب کنید و به مدت ۱۰ روز به صورت ناشتا یک لیوان آب میوه‌؛ ترجیحا لیموناد بنوشید.

بیانسه در این رژیم، خوردن هر نوع تنقلات و هله هوله را برای خود ممنوع کرد. تنها اسنکی که او در طول هفته می‌خورد، بادام و کیک جو دوسر بود.

البته باید گفت، بیانسه با وجود اینکه برای رسیدن به تناسب اندام، رژیم‌های سختی می‌گیرد اما هرگز از شکلات نمی‌گذرد. او حتی در کنسرت‌ها و پست‌های اینستاگرام خود نیز در مورد علاقه‌اش به شیرینی‌جات می‌نویسد. اگر به صفحات شخصی او در شبکه‌های اجتماعی سری بزنید، خواهید دید که او به کاپ کیک و بستنی یخی نیز علاقه زیادی دارد.

مگان فاکس و رژیم Five-Factor

در این رژیم غذایی، عدد ۵ حرف اول را می‌زند. در حقیقت همه چیز درباره پنج هفته، پنج وعده غذایی در روز، پنج ماده در هر وعده غذایی است. این پنج وعده به حفظ سیری در طول روز کمک می‌کند و در کاهش وزن بسیار موثر است. وعده‌های غذایی در این رژیم عمدتاً شامل غذاهای ژاپنی، ماهی سالمون، سفیده تخم مرغ، اسموتی، بلغور جو دوسر و بادام است.

مگان فاکس با پیروی از این رژیم غذایی، از خوردن هر نوع غذای فرآوری شده اجتناب کرد و معتقد بود که می‌تواند کربوهیدرات‌های مورد نیاز بدن خود را از منابع طبیعی مانند میوه‌ها و سبزیجات دریافت کند.

تناسب اندام او می‌تواند دلیل خوبی برای اثربخشی این رژیم غذایی باشد.

جسیکا بیل و رژیم Paleo

این بازیگر مشهور، رژیم غذایی خود را بسیار جدی می‌گیرد، اما آیا می‌دانید رژیم غذایی او چیست؟

رژیم Paleo اساساً یک رژیم غذایی فاقد گلوتن است که بر پروتئین‌های حیوانی با کیفیت بالا، سبزیجات غیر نشاسته‌ای و چربی‌های سالم تمرکز دارد. در این رژیم باید مصرف موادی مانند شکر، لبنیات، الکل، غذاهای فرآوری شده و حبوبات و غلات را کاهش دهید.

یکی از نکات مهم در رژیم غذایی جسیکا بیل، مصرف بالای خوراکی‌های ارگانیک است. از سوی دیگر، ۲ ساعت پس از هر وعده غذایی تکه‌ای کوچک شکلات می‌خورد تا به‌جای تحلیل عضلات، چربی‌های بدنش کم شوند. البته جسیکا بیش از حد خود را محدود نمی‌کند و آخر هفته‌ها، رژیم را کنار می‌گذارد. او در این فرصت به همه خوراکی‌های مورد علاقه‌اش ناخنک می‌زند اما افراط به خرج نمی‌دهد.

حالا با در نظر گرفتن تمامی موارد، به نظر شما کدام یک از رژیم‌های غذایی این سلبریتی‌ها برای شما مناسب‌تر است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید