پذیرایی-جلسه-دفاع

انتخاب نمونه‌های مناسب از بین انواع فینگر فود برای جلسه دفاع، بسیار مهم است. زیرا جلسات دفاع دانشجویان اغلب به‌صورت متوالی برگزار می‌شوند و استادان و حاضرین ممکن است قبل از شرکت در این جلسه، با انواع میوه‌ها و شیرینی‌ها پذیرایی شده و علاقه‌ای به امتحان مجدد طعم این موارد نداشته باشند.

همچنین باوجوداینکه تنظیم جلسه دفاع بر عهده دانشگاه است، در بعضی از مواقع زمانی که برای آن در نظر گرفته می‌شود نزدیک به زمان ناهار است که سبب می‌شود حاضرین در جلسه احساس گرسنگی بیشتری نسبت به ساعت اولیه روز داشته باشند.

بنابراین هراندازه که درباره نحوه ارائه موارد درسی و به دست آوردن رضایت استادان در تلاش هستید، برای پذیرایی جلسه دفاع نیز با انتخاب انواع فینگر فود مناسب خاطره‌ای به یاد ماندنی از دفاع خود را برای همه باقی بگذارید.

سینی کاپ کیک جلسه دفاع پایان‌نامه

در بین انواع فینگر فود مناسب برای پذیرایی جلسه دفاع، کاپ کیک‌ها همیشه رده اول را از آن خود می‌کنند و هیچ‌چیزی با لذت امتحان کردن طعم آن‌ها برابری نمی‌کند.

برای تهیه این نمونه از کیک‌های کوچک و هیجان‌انگیز از مواد اولیه آرد، روغن، تخم‌مرغ، شکر با تزئینات فوندانت استفاده می‌شود. روی این کاپ کیک‌های زیبا یک کلاه و یک دانشنامه دیده می‌شود که نشان می‌دهد این فینگر فود های دسری جذاب برای چه مراسمی انتخاب‌شده‌اند.

با انتخاب این گزینه، سلیقه شما برای پذیرایی جلسه دفاع پایان‌نامه ازنظر همگان ستودنی خواهد بود.

پک-پذیرایی-جلسه-دفاع

 

سینی کوکی جلسه دفاع پایان‌نامه

گزینه دیگری که در بین انواع فینگر فود برای پذیرایی جلسه دفاع همیشه موردتوجه قرار می‌گیرد، کوکی‌ها هستند.

کوکی‌ها در طرح‌های مختلف و به‌گونه‌ای هنرمندانه ارائه‌شده‌اند، تا امتحان کردن طعم هر یک از آن‌ها برای شرکت‌کنندگان در این جلسه لذت‌بخش باشد. انتخاب این نمونه از شیرینی‌های فینگر فودی ازاین‌جهت اهمیت دارد که کوکی‌ها به نسبت ابعاد کوچک‌تری دارند و برای افرادی که علاقه زیادی به چشیدن طعم‌های شیرین ندارند، بهترین انتخاب هستند.

کره، آرد، پودر قند، تخم‌مرغ با تزئینات فوندانت از مواد اولیه تشکیل‌دهنده این شیرینی‌ها  است که برای رنگ و لعاب بخشیدن به کوکی‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد و در ظاهر صاف و یکدست آن‌ها تغییراتی ویژه ایجاد می‌کند.

کوکی-جلسه-دفاع-2

کاناپه بیکن

کاناپه‌های خوش‌طعم نیز در بین انواع فینگر فود هایی قرار می گیرند که برای پذیرایی جلسه دفاع مناسب هستند. این فینگر فود های سرد با اینکه اندازه کوچکی دارند، اما طعم بی‌نظیر آن‌ها می‌تواند لذت ویژه‌ای برای میزبان و مهمانانی که در جلسه دفاع شرکت کرده‌اند داشته باشد. برای تهیه این کاناپه متفاوت از بیکن، شوید، پنیر و نان تست استفاده‌شده و تنوع طعم‌ها و عطری که از آن هنگام خوردن به مشام می‌رسد وصف‌نشدنی است.

 

کاناپه ریحان

کاناپه ریحان از دیگر انواع فینگر فودمناسب برای جلسه دفاع است که امکان امتحان کردن طعم این فینگر فود های سرد را برای گیاهخواران نیز فراهم می‌کند؛ زیرا در بین شرکت‌کنندگان در جلسه دفاع ممکن است استادان یا مهمان‌هایی حضورداشته باشند که سبزی‌ را به گوشت ترجیح دهند. برای تهیه این فینگر فود از ریحان، گوجه گیلاسی، پنیر و نان تست استفاده‌شده و یک میان وعده عصرانه مناسب برای پذیرایی است.

کاناپه مرغ و پسته

امتحان کردن طعم یک غذای متفاوت همیشه و در همه حال لذت‌بخش است، حال اگر این کاناپه در بین انواع فینگر فود مناسب برای جلسه دفاع قرارگرفته باشد که چه‌بهتر! کاناپه مرغ و پسته شباهتی به غذاهای اصیل ایرانی مانند کشک و بادمجان یا میرزاقاسمی ندارد، این غذا از دستورالعمل خاص خودش پیروی می‌کند و برای تهیه آن از مرغ، پسته، پنیر و نان تست استفاده‌شده است. طعم پنیر در ترکیب با پسته و مرغ بی‌نظیر است و امتحان کردن آن، خستگی را از تن حاضرین خارج کرده و اشتهایشان را تحریک می‌کند.

با انتخاب سینی میکس کاناپه، تنوعی از ۸ طعم مختلف این فینگر فود سرد را در کنار چیدمانی چشم‌نواز در سینی چوبی می‌توانید برای پذیرایی جلسات دفاع خود داشته باشید.

پذیرایی جلسه دفاع با انواع فینگر فود

در جلسه دفاع، دانشجویان حاصل دسترنج چند ماه و حتی چند سال تلاش شبانه‌روزی خود را به معرض نمایش می‌گذارند. تا بتوانند همگان را با قله‌های جدید علم که به دست آن‌ها فتح‌شده آشنا کنند؛ اما در این میان چیزی که این جلسه را برای همیشه در ذهن‌ها ماندگار می‌کند، پذیرایی جلسه دفاع است؛ بنابراین سعی کنید هر آنچه در توان دارید را انجام دهید تا دفاعی به‌یادماندنی را پشت سر بگذارید.

مزبار شمارا در این راه ، با آیتم های مناسب برای پذیرایی جلسه دفاع ، همراهی میکند !!

ما برای شما انواع پکیج پذیرایی انفرادی، راسپینا ، روژان ، سانا ،فرداد ،کلاحو ،ماتان ، نانی ،وارلی و هم چنین سینی ترافل ، کاپ کیک جلسه دفاع ،سینی سالاد میوه ،سینی کاناپه ۶۴ عددی ،مینی سینی کاناپه گیاهی ،مینی سینی کاناپه مرغ ، سینی کاناپه مرغ و بوقلمون ،و انواع کوکی ؛ ، سینی کوکی جلسه دفاع ،سینی کوکی دابل چاکلت ، سینی کوکی شکلات گردو ،سینی کوکی فندق و دارچین ، سینی کوکی کرن بری وشکلات سفید ،سینی کوکی کینوا ،سینی کوکی موز و جو پرک ،سینی کوکی هل و پسته را تهیه دیده ایم تا دراین روز باشکوه  کنارتان باشیم .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید