مادر، واژه‌ای سراسر مهر و عشق است. ساعتِ قلبِ مادرها همیشه به وقت بچه‌هایشان کوک می‌شود؛ به وقت وجود و حضورشان، به وقت مهر و محبتشان. این مهر باید نمادی داشته باشد؛ ملموس‌تر از احساسی که در قلب‌ها وجود دارد. روز مادر بهترین بهانه برای نشان دادن این عشق است. یک هدیه می‌تواند نشانه‌ای باشد که مادر چقدر برایتان مهم است. اگر همیشه یک روسری یا وسیله زینتی انتخاب شما به عنوان هدیه بود، امسال می‌توانید با یک سینی میوه خشک خوش‌رنگ و لعاب یا یک سینی آجیل شش طعم، او را خوشحال کنید. پکیج روز مادر مزبار هم می‌تواند حکم یک سورپرایز شیرین را برای او داشته باشد.

روز مادر

روز مادر بهانه‌‎ای است برای گرامیداشت حضور و مهر مادری. این روز از گذشته‌ها و حتی از دوران باستان گرامی داشته می‌شد و ریشه در فرهنگ هر کشوری دارد. یکی از روزهای جهانی مادر باز می‌گردد به یونانی‌ها و رومیان باستان که جشن‌هایی را به افتخار الهه‌های مادر رئا و سیبل برگزار می‌کردند. در دین مسیحیت نیز، چهارمین یکشنبه از چله مقدس را روز مادر می‌دانند.

به هر طریق  روز مادر در هر فرهنگ و کشوری، تاریخ به خصوص و متفاوتی دارد که عموما با یک رویداد مذهبی، تاریخی، ملی، سیاسی یا افسانه‌ای پیوند دارد و بهانه‌ای است برای تجلیل از حضور عزیز و دوست‌داشتنی مادر.

راهنمای خرید هدیه روز مادر

وقتی به روز مادر نزدیک می‌شویم، به تکاپو می‌افتیم برای تهیه هدیه‌ای که هم شایسته و زیبا باشد، هم بهانه‌ای خوشحال‌کننده که لبخند روی لب‌های مادرانمان بیاورد.

فرقی نمی‌کند این هدیه چیست، هر آنچه از دل برآید بر دل‌ها نیز می‌نشیند به همین جهت ممکن است خرید هدیه برای روز مادر نظرتان کار ساده‌ای برسد، چرا که مادرها همیشه با کوچک‌ترین چیزها خوشحال می‌شوند. اما گاهی بهتر است هدیه ما خاص‌ و متفاوت باشد.

ما در این‌جا برایتان چند پیشنهاد جذاب داریم. مزبار گزینه‌هایی پیش‌رویتان می‌گذارد تا به عزیزترین‌هایتان نشان دهید لبخندشان به همه چیز می‌ارزد.

سینی میوه خشک

این گردونه پر از رنگ، به خودیِ خود شبیه یک لبخند قشنگ است. هدیه‌ای بسیار خوشمزه که خوش‌رنگ و زیبا هم هست. میوه خشک همیشه یکی از خوراکی‌های مورد علاقه خانم‌هاست و غالبا دوستش دارند. پس این سینی جذاب مزبار می‌تواند یکی از انتخاب‌های شما باشد تا لبخند را روی لب‌های مادرتان بیاورد؛ لبخندی به زیبایی رنگ‌ها.

سینی روز مادر

خرید هدیه کار سختی نیست، اما اگر به دنبال هدیه‌ای خاص و متفاوت بای روز مادر باشید ممکن است انتخاب کمی سخت شود.

اما یک خبر خوب! ما از ایده‌های تکراری گذر کرده‌ایم و سینی روز مادر مزبار یک هدیه مناسب و خاص برای روز مادر است. هدیه‌ای منحصربه‌فرد که پاپسیکل‌هایی با طرح‌ فرشته و گل، ترافل‌ و قلب‌های شکلاتی را درون خود دارد. یک باکس جذاب با تونالیته رنگ صورتی که وقتی همراه با یک یادداشت از طرف شما به دست مادرتان برسد، احتمالا چشمانش برق خواهد زد.

سینی آجیل شش طعم

آجیل می‌تواند هر کسی را خوشحال کند. یکی از خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها که کمتر کسی پیدا می‌شود که دوستش نداشته باشد. پسته، بادام، بادام هندی؛ این مغزدانه‌ها همگی طعم و مزه جذاب و خاص خودشان را دارند.

اما تصور کنید که هر کدام از این آجیل‌ها، با چاشنی‌های خاصی مزه‌دار شده باشند. مثلا پسته خندان اکبری که طعم پیاز و جعفری بدهد یا بادام‌ هندی با عطر و بوی چاشنی اسموکی.

آجیل به خودیِ خود هدیه‌ای فوق‌العاده است؛ چه رسد به سینی آجیل شش طعم مزبار آن هم با درب گل‌آرایی شده! حتما می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای روز مادر باشد.

اگر در انتخاب هدیه سردرگم شدید یا نیاز به راهنمایی داشتید هیچ نگران نباشید. کارشناسان ما در مزبار هستند تا راهنمای شما باشند برای آنچه که به دنبالش هستید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید