فینگر-فود-چیست؟

ما معمولا برای غذا خوردن از چاقو، چنگال، قاشق و سایر ابزار غذاخوری استفاده می‌کنیم. اما فینگر فود مدلی از غذا است که فقط با استفاده از دست خورده می‌شود. یادمان باشد که در برخی از فرهنگ‌ها غذا تقریبا همیشه با دست خورده می‌شود. مثلا در اتیوپی ظرفی را با نان انجیری درست می‌کنند و در آن غذا می‌ریزند. در جنوب شرق آسیا هم به طور سنتی غذا با دست خورده می‌شود. نوعی از غذا هم هست که به آنها غذای خیابانی می‌گویند، غذاهای آماده‌ای هستند که در خیابان سرو می‌شوند، اینها هم نوعی از فینگرفود هستند. غذاهایی که معمولا با دست خورده می‌شوند. فینگر فود سرد معمولا در ایستگاه‌های مترو طرفداران بیشتری دارد و فینگر فود گرم نیز در بازارچه‌ها طرفداری بسیاری دارد.

فینگر-فود-سرد-برای-مهمانی

ایده‌های فینگرفودی برای پیش غذا در مهمانی‌ها

فرض کنید که می‌خواهیم یک مهمانی سنتی دورهمی در خانه داشته باشیم. برای پذیرایی در این مهمانی می‌توانیم از غذاهای گوشتی استفاده کنیم که هم خوشمزه باشند و هم ارزان. همانطور که می‌دانید، تهیه غذاهای گوشتی وقت زیادی خواهد گرفت و استرس و دردسر زیادی دارد. ما پیشنهاد دیگری برای شما داریم. منویی خوشمزه و اشتها آور و جذاب، منویی که باعث می‌شود مهمانان شما از ابتدا تا انتهای مهمانی سرگرم خوردن لقمه‌های کوچک خوشمزه باشند و لذت ببرند. این خوراک‌های کوچک به شما این امکان را می‌دهد تا از طیف وسیعی از غذاها لذت ببرید. انواع فینگر فود سرد و فینگر فود گرم از مواد خوشمزه‌ای تهیه می‌شود که با طرحی مینیمال سفره شما را جذاب تر خواهد کرد. در ادامه انواعی از غذای فینگر فودی خوشمزه را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

انواع فینگر فود

  • فینگر فود سبز : معمولا غذاهای سالمی هستند. با میوه یا سبزیجات خام یا پخته و کبابی شده درست می‌شود.
  • فینگر فود نشاسته‌ای: این مدل خیلی اشتها آور و نشاط بخش است. مثل ساندویچ‌های انگشتی، پیتزاهای انگشتی و پیراشکی. در واقع نان‌ تست، نان شیرینی‌، کراکر و رول چهار جزئی هستند که انواع مواد بر روی آنها قرار می‌گیرد.
  • فینگر فود پروتئینی: غذاهای گوشتی یا ماهی، پیتزای گوشتی، بال مرغ یا سوشی جزء این دسته هستند. حتی شما می‌توانید از تخم مرغ یا انواع پنیر و یا پنیر توفو استفاده کنید.
  • فینگر فود تنقلاتی: این نوع شامل آجیل، چیپس، چوب شور و پاپ کرن است. شما می‌توانید به دلخواه سایر تنقلات را هم به این مجموعه اضافه کنید. این ها را به عنوان مزه می‌توان سر سفره گذاشت.
  • فینگر فود غرق سس: انواعی از غذا که در مقدار زیادی از سس یا پنیر غلت می‌زند و بسیار اشتها آور و جذاب است.
  • فینگر فود دسری: هیچ شامی بدون دسر کامل نمی‌شود. پس از شام؛ شیرینی، کوکی‌ها، کیک، آبنبات و شکلات از جمله خوردنی‌هایی هستند که شادابی را به مهمانانی شما هدیه می‌دهد.

توصیه: در صورتی که مهمانان شما دارای محدودیت غذایی هستند می‌توانید از دستورالعمل‌هایی استفاده کنید که نیازهای آنها را برآورده می‌کند. مثلا از غذاهای مخصوص گیاه‌خوران یا نوشیدنی‌های بدون گلوتن استفاده کنید.

انواع-فینگر-فود

معمولا در مهمانی‌ها چه تعداد فینگر فود  باید سرو شود؟

تعداد غذاهای خوشمزه‌ای که قصد دارید تهیه کنید وابسته به مهمان‌هایتان است. هر چه تعداد مهمان‌ها زیاد بشود تعداد تنوع غذاهای شما هم بیش‌تر خواهد بود. این دستور شاید بتواند کار را برایتان ساده‌تر کند.

  • برای ۱۰ تا ۱۲ مهمان: ۸مدل کافیست.
  • تا ۲۵ مهمان: ۱۰مدل کافیست.
  • برای ۵۰ مهمان: ۱۳ مدل به نظر مناسب می‌آید.

اگر می‌خواهید یک مهمانی با غذا فینگر فود داشته باشید، به وب سایت مزبار مراجعه کنید تا انواع فینگر، مزه و سالاد را با کیفیتی بالا در چهار ساعت دریافت کنید و یک تجربه خرید فینگر فود عالی داشته باشید. علاوه بر انواع غذا و پیش غذا شما میتوانید خدمات تزیین میز را نیز به مزبار بسپارید تا یک مهمانی بی‌نقص و پذیرایی عالی و شیک داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید