تبوله

تبوله بی‌اغراق یکی از سالم‌ترین سالادهایی است که شما می‌توانید بخورید. این سالاد یکی از سالادهای قدیمی و سنتی در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که خاستگاهش را سوریه و لبنان می‌دادند. اساس این سالاد جعفری و بلغور گندم است که یک جایگزین خوشمزه برای سالادهای کلاسیک محسوب می‌شود. بر خلاف بسیاری از سالادها، برای چند ساعت حس سیری در شما ایجاد می‌کند و از لحاظ قیمتی نیز بسیار مقرون به صرفه است.

فواید تبوله:

جعفری موجود در تبوله غنی از بسیاری از ویتامین‌ها است. ازجمله: C، B12، K، A. و این بدان معنی است که سیستم دفاعی بدن شما را قوی نگه می‌دارد، باعث استحکام استخوان‌هایتان می‌شود و سیستم عصبی شما را بهبود می‌بخشد.

باعث بهبود عملکرد کلیه می‌شود تا سموم اضافی بدن خارج شود.

به علت بالا بودن ویتامین C و ترکیباتی که به سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند، تبوله را به یک سالاد دل‌چسب برای تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن تبدیل کرده است.

تبوله خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد زیرا جعفری مقادیر زیادی از فلاونوئید به ‌نام آپی‌ژنین (apigenin) دارد که خواص ضد سرطانی بالایی دارد. علاوه بر این جعفری خواص آنتی‌اکسیدانی و ضدالتهابی بسیاری دارد.

تبوله یک سم‌زدای عالی برای بدن است. وجود دو ماده آپی ژنین (apigenin) و میریستیسین (myristicin) در جعفری باعث افزایش کارایی آنزیم‌های کبدی می‌شود که منجر به سم‌زدایی بدن می‌شود.

بلغور موجود در تبوله منبع خوبی از فیبر، پروتئین، آهن و همچنین ویتامین B6 است که خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی را کاهش می‌دهد.

اگر همین حالا هوس این مزه خوش عطر و طعم لبنانی را کرده‌اید ، مزبار تبوله را در ظروف نیم ، یک و دو کیلویی و هم چنین در سینی مزه میکس لبنانی ،برایتان مهیا کرده است.

با خرید فینگر فود، انواع مزه و سالاد از مزبار ( مزه بار ) بهترین‌ها را برای پذیرایی از مهمانانتان فراهم کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید