نحوه-پذیرایی-همایش

پذیرایی همایش‌ها و سمینارها باید به بهترین نحو ممکن انجام شود. همه ساله همایش‌ها و سمینارهای گوناگون با موضوعات متنوع در نقاط مختلف کشور برگزار می‌شوند و افرادی که در حوزه مورد نظر فعالیت می‌کنند در آن حاضر می‌شوند. در هر همایش مقاله‌ها و اطلاعات تخصصی مبادله شده و کیفیت هر همایش با توجه به دانشی که در بستر آن جریان دارد سنجیده می‌شود. شرکت کنندگان در همایش‌ها و سمینارها علاوه بر این که به سطح مقالات و دانشی که مبادله می‌شود توجه دارند، به این موضوع نیز اهمیت می‌دهند که برگزار کنندگان سمینار یا همایش چه مواردی را برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته‌اند؛ زیرا برخی از حاضرین از راه دور در این مراسم حضور پیدا می‌کنند و پذیرایی همایش‌ها و سمینارها باید به بهترین نحو ممکن  صورت بپذیرد تا کلیه افرادی که در این جمع حضور دارند از کیفیت برگزاری مراسم رضایت خاطر کافی داشته باشند.

پذیرایی-همایش-سالاد-میوه

استفاده از فینگر فود برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها

فینگر فود ها بهترین گزینه برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها هستند. این غذاها ابعاد کوچک و جمع و جوری  دارند و بسیار متنوع هستند.  به همین دلیل شرکت کنندگان در سمینار یا همایش آزادی عمل بیشتری هنگام انتخاب آن­ها خواهند داشت. تنوع بالای فینگر فودها به حدی است که هر فرد با هر ذائقه‌ای می‌تواند یک مدل فینگر فود مناسب را از بین فینگرفودهایی که درون سینی فینگر فود وجود دارند انتخاب کند.

فینگر فود به صورت سرد سرو می‌شود و شرکت کنندگان در همایش یا سمینار هنگام خوردن فینگر فود هیچ نیازی به استفاده از قاشق، چنگال و بشقاب نخواهند داشت. به همین دلیل افرادی که می‌خواهند پذیرایی همایش یا پذیرایی سمینار بسیار ساده و راحت باشد این مدل غذا را انتخاب می‌کنند. همچنین با توجه به این که فینگر فودها ظاهری زیبا دارند و درون یک سینی در کنار هم قرار می‌گیرند، میز پذیرایی همایش‌ها و سمینارها ظاهر شیک‌تر و جذاب‌تری خواهد داشت و شرکت کنندگان در همایش همیشه آن را به خاطر خواهند سپرد.

موادی که در تهیه فینگر فود استفاده می‌شوند از مرغوب‌ترین و بهترین موارد اولیه موجود هستند. همچنین با توجه به این که برای تهیه فینگر فودها از مواد غذایی پرخاصیت و سیرکننده استفاده می‌شود. به همین دلیل فینگر فودها سرشار از ویتامین‌های مختلف و مواد مغذی هستند و به عنوان یک غذای سالم و سودمند برای پذیرایی در همایش‌ها و سمینارها انتخاب می‌شوند.

این میان وعده مغذی و مناسب همانند یک بمب انرژی‌زا عمل می‌کند و انرژی از دست رفته شرکت کنندگان در همایش را به آن‌ها باز می‌گرداند. به همین دلیل حتی اگر همایش یا سمینار ساعت‌ها ادامه پیدا کند شرکت کنندگان احساس ضعف و خستگی نخواهند داشت.

نحوه-پذیرایی-در-همایش-1

مدل‌های مختلف فینگر فود برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها

اگر تصمیم دارید از فینگر فودهای خوشمزه و مقوی برای مراسم مد نظر خود استفاده کنید، با ما همراه باشید و با مدل‌های مختلف فینگر فود که برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها مناسب هستند بیشتر آشنا شوید.

یکی از بهترین فینگر فودهایی که می‌توانید برای پذیرایی در همایش انتخاب کنید، سینی سالاد تک نفره است. سالاد یکی از پیش غذاهای پرطرفدار می­باشد، به همین دلیل با انتخاب این سینی فینگر فود می‌توانید رضایت خاطر اغلب شرکت کنندگان در سمینار را به دست بیاورید. در این سینی سالاد بیکن سالاد بیتروت، سالاد الویه با مرغ، سالاد ماکارونی، سالاد مرغ سبز و سالاد سیب زمینی قرار دارد.

سالاد بیکن از سیب‌ زمینی، بیکن، پیازچه و مایونز تشکیل شده است. مواد اولیه  سالاد بیتروت را هم لبو، انار، خیار شور، گل کلم، سس ماست و مایونز تشکیل می‌دهند.

سالاد الویه یک غذای پرطرفدار است که کمتری کسی را می‌توان پیدا کرد که عاشق طعم و مزه آن نباشد. این سالاد از مرغ، تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، نخود فرنگی، هویج، خیار شور و مایونز تشکیل شده و یک میان وعده مناسب برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها محسوب می‌شود.

سالاد ماکارونی نیز یک سالاد مخصوص است که بیشتر از این که شبیه به یک سالاد ساده باشد یک غذای کامل محسوب می‌شود. این سالاد از ماکارونی، ژامبون مرغ، خیار شور، ذرت و مایونز تشکیل شده و هنگام خوردن آن کاملاً احساس ضعفی که دارید برطرف خواهد شد.

سالاد مرغ سبز از مرغ، خیار، کرفس، جعفری، شوید، سس ماست و فلفل سیاه تشکیل شده و مواد تشکیل دهنده سالاد سیب زمینی شامل سیب‌زمینی، پیازچه، خیارشور، شوید، پنیر و سس ماست است.

با وجود این سالادهای متفاوت و خوش طعم می‌توانید پذیرایی را به بهترین نحو در طول همایش یا سمینارها انجام دهید.

سینی مزه تک نفره از دیگر مواردی است که برای پذیرایی همایش‌ها و سمینارها مناسب است.

سینی کوکتل میگو نیز از دیگر فینگر فودهای مناسب برای پذیرایی در مراسم‌های مختلف است. این فینگر فود برای افرادی که به غذاهای دریایی علاقه زیادی دارند یک غذای منحصر به فرد محسوب می­شود.

از دیگر فینگر فودهایی که برای پذیرایی در سمینار مناسب هستند می‌توان به سینی اسپرینگ رول، سینی سالاد میوه، سینی مکزیکی، سینی کاناپه و سینی ته چین اشاره کرد. با وجود تنوع بالایی که این فینگر فودها دارند تمام افراد حاضر در جلسه می‌تواند طعم‌های دلخواه خود را امتحان کنند و رضایت خاطر آن‌ها از بابت شرکت در مراسم برآورده خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید