نوروز که از راه می‌رسد، همه چیز رنگ و بویِ تازگی دارد. دقیقا تا لحظه تحویل سال همه خود را برای آمدن بهار و زیبایی‌هایش آماده می‌کنند. انگار که قلب جهان در این روزِ نو، شادتر می‌طپد و این شادی نویدبخشِ روزهایی بهتر است.

نوروز؛ این قشنگ‌ترین روز سال، پر است از بهانه؛ بهانه کنار هم بودن، دور هم جمع شدن، شادی کردن و البته هدیه دادن. از گذشته‌های دور تا به امروز، نوروز برای ما ایرانی‌ها پر از خاطره و شکوه بوده و هست. زمانی است برای چشیدن لذت انتظار برای از راه رسیدن سالی نو. در این میان اما، بخش جذاب هر مناسبتی، هدیه دادن است. مثلا باکس پسته اکبری یا سینی آجیل امپریال را تصور کنید. یا یک جعبه چوبی با کیک‌های شکلاتی در قالب پاپسیکل میکس نوروز! قطعا هدیه‌های هیجان‌انگیزی خواهند بود.

نوروز و هدیه‌هایش

به هر حال، مناسبت کوچکی نیست نوروز؛ جشن آغاز سال است و انرژی عشق می‌تواند آغازگر زیبایی‌های بهار باشد.

هدایای سال نو، بهتر است نمادی از آیین باستانی نوروز را در خود داشته باشند، اما مهم‌تر از همه عشقی است که تقدیم می‌شود. در واقع این قیمت و ارزش مادی هدیه نیست که به آن معنا می‌دهد، قطعا چیز دیگری باید در میان باشد.

مخاطب شما وقتی هدیه‌ای دریافت می‌کند که متفاوت است و شبیه هیچکدام از هدایایی که تا به آن لحظه گرفته نیست، خوشحال‌ترین می‌شود؛ حس می‌کند ارزشمند و عزیز است و این دقیقا همان حسی است که شما می‌خواهید عزیزانتان داشته باشند.

البته هدیه نوروز، علاوه بر ابراز عشق و محبت نسبت به کسانی که برایتان عزیز هستند، کاربرد دیگری هم دارد! ما ایرانی‌ها عموما ترجیح می‌دهیم وقتی به یک جشن یا مهمانی دعوت می‌شویم، دست‌خالی به خانه میزبان نرویم، اینجاست که انتخاب هدیه مناسب می‌تواند در هر دوی این موارد، جذاب و کارساز باشد.

و یک پیشنهاد مهم! مناسب‌تر است هدیه‌ای را تهیه ‌کنید که چاشنی احساس و هنر داشته باشد. مثلا پیشنهاد می‌کنیم دور لوازم دیجیتالی یا هدایای نقدی را خط بکشید. هدیه هرچقدر هم که گران‌قیمت باشد، اگر رنگ و بوی احساس در خود نداشته باشد، نمی‌تواند عشق و محبت شما را، به خوبی منتقل کند.

اگر به دنبال هدیه‌ای شیک، متفاوت و البته بسیار خوشمزه هستید که حال و هوای نوروز را همراه خود داشته باشد؛ قطعا سری به و‌سایت فروشگاه اینترنتی مزبار بزنید. انواع سینی آجیل و سینی میوه خشک و پاپسیکل‌های نوروزی این مجموعه می‌توانند بهترین و قشنگ‌ترین انتخاب‌ها برای شما باشند؛ برای شمایی که سلیقه‌ای متفاوت دارید و همیشه به دنبال خلاقانه‌ترین ایده‌ها هستید.

آجیل؛ مهمان همیشگی جشن نوروز

آجیل شب عید اولین چیزی است که به ذهن همه می‌رسد، قرار دادن یک ظرف آجیل است که پسته‌هایش به ما لبخند می‌زنند و دلمان می‌رود برای طعم جذاب بادام هندی و فندقش.

البته آجیل می‌تواند هدیه‌ای جذاب هم باشد. هدیه‌ای که می‌توان گفت تقریبا همه دوستش دارند و می‌تواند بهترین عیدی برای هر کسی باشد. اگر آجیل را برای کادو دادن به عزیزانتان انتخاب کرده‌اید یک مژده برایتان داریم. قرار گرفتن انواع آجیل در باکس‌های چوبی، جذابیت آنها را دو چندان خواهد کرد.

در ادامه چند نمونه از جذاب‌ترین سینی‌های مزبار پیش روی شماست:

سینی آجیل امپریال

سینی آجیل امپریال یک سینی رویایی است که شش مغز اصلی آجیل طعم‌دار را کنار هم در یک سینی بزرگ چوبی قرار داده و چیدمان آن به مانند یک تابلوی زیبا، نمودی از تنوع طعم‌ها و خاص بودن این آجیل است.

این سینی آجیل می‌تواند هدیه‌ای فراموش نشدنی و متمایز باشد، برای کسی که دوستش دارید و خوشحالی‌اش آرزویتان است.

سینی آجیل ترش و شیرین

از قدیم گفته‌اند که ترش و شیرین در کنار هم خوشمزه‌ترین ترکیب را می‌سازند. اصلا تصور شیرینیِ انجیر خشک و قیسی کنار ترشی آلو جنگلی کافی است تا دهانتان آب بیفتد.

حالا به یک سینی گرد خوش رنگ و لعاب فکر کنید که از هر گوشه آن یک ساز و رنگی دارد و البته طعمی منحصربه‌فرد. این حکایت سینی ترش و شیرین مزبار است که علاوه بر طعم بی‌نظیری که دارد، می‌تواند گزینه‌ای فوق‌العاده جذاب برای هدیه دادن نیز باشد.

سینی پسته اکبری زعفرانی

پسته یکی از جذاب‌ترین و شاید مهم‌ترین مغز در میان آجیل باشد. تقریبا کسی نیست که این مغز خوش‌طعم را دوست نداشته باشد. البته پسته انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی‌های منحصر‌به فرد خود را دارند.

در این میان اما، پسته اکبری از مرغوبت‌ترین ارقام پسته است. در واقع وقتی از پسته ممتاز و خندان صحبت می‌کنند، منظور همین پسته اکبری است که دانه‌ سبز-قرمز آن که در پوسته سفت کرم‌رنگ جاخوش کرده، ظاهر بسیار قشنگی به ظرف آجیل می‌دهد؛ آنطور که اساسا آجیل بدون آن معنایی ندارد.

اگر به فکر هدیه دادن به یکی از عزیزترین‌هایتان هستید پیشنهاد ما به شما سینی‌پسته اکبری زعفرانی است.

پاپسیکل نوروزی

یکی از ابتکاری‌ترین هدایا به ویژه برای مناسبت‌هایی که اِلمان‌های خاصی دارند، پاپسیکل است.

شاید برایتان سوال پیش بیاید که پاپسیکل مگر همان بستنی یخی‌های رنگارنگ نیست. باید بگوییم که پاپسیکلی که محصول مزبار باشد، چیز دیگریست؛ در واقع کیک‌های شکلاتی چوبی هستند که نه تنها طعم و مزه جذابی دارند، بلکه ظاهرشان هم بسیار هیجان‌انگیز است.

قطعا تنها با دیدن یکی از آنها دهانتان آب میفتد، اما در این میان آنچه که پاپسیکل‌های مزبار را متفاوت کرده، طرح‌های خاص و کاستومایز شده آنهاست.

اگر می‌خواهید از طرح و دیزاین این پاپسیکل‌های جذاب خبردار شوید کافی است کمی به سفره هفت سین فکر کنید.

بله؛ سیب و سکه، سبزه و سمنو، و البته حاجی فیروز دوست‌داشتنی و با نشاط که با دایره زنگی‌اش، نوید روزهای قشنگ بهاری را می‌دهد.

یک پکیج زیبا و شیک را تصور کنید که چند عدد پاپسیکل با این نمادها در آن قرار دارد، کسی که دوستش دارید، درب بسته‌ای چوبی را باز می‌کند و نگاهش می‌خورد به یک حاجی فیروز شیرین و شکلاتی. قطعا از ذوق همان لحظه خنده روی لبهایش می‌نشیند.

این پاپسیکل‌های خوش‌رنگ و لعاب، مثل یک سفره هفت سین مینیمال است که شبیه هیچ هفت سین دیگری نیست. این هدیه هم خاص و متفاوت است و هم خوشمزه.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید