فینگر فود مکزیکی

فینگر فود مکزیکی طعم و مزه‌های خارق‌العاده‌ای را درون خود جای‌داده است، به‌گونه‌ای که با امتحان کردن هریک از این غذاها احساس متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

اگر به غذاهای بدون گوشت که بر پایه سبزیجات هستند عشق می‌ورزید، تست سبزیجات می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این فینگر فود طعم خاص و منحصربه‌فردی دارد و امتحان کردن آن برای افرادی که تصور می‌کنند تنها گوشت می‌تواند غذا را خوش‌طعم کند، خالی از لطف نخواهد بود.

تاکو برخلاف تست سبزیجات غذایی برپایه گوشت چرخ‌کرده است که به همراه ادویه‌های مخصوص مکزیکی سرو می‌شود.

در سینی فینگر فود مکزیکی می‌توانید یک غذای متفاوت را نیز مشاهده کنید که بانام کسادیا شناخته می‌شود. این غذا نسبت به دو نمونه دیگر خاص‌تر است و افرادی که می‌خواهند ذائقه‌شان را با چشیدن طعم یک غذای متفاوت امتحان نمایند، کسادیا را انتخاب می‌کنند.

در ادامه این پیش‌غذاها و مواد اولیه آن‌ها به‌صورت کلی معرفی‌شده است، تا بتوانید سفارش یک سینی غذای مکزیکی را با اطمینان بیشتری ثبت کنید.

فینگر فود تست سبزیجات

این فینگر فود در نظر اول همانند یک کیک کوچک به نظر می‌رسد که لایه‌های آن را سبزیجات تشکیل می‌دهند و درنهایت یک گوجه گیلاسی برای تزیین آن در نظر گرفته‌شده است. برای لایه اول تست سبزیجات نان تست انتخاب می‌شود، سپس یک‌تکه بادمجان و کدو سرخ‌شده که به‌اندازه نان برش خورده است، قرار می‌گیرد. لایه بعدی گوجه گیلاسی تشکیل است که این فینگر فود هیجان‌انگیز را تکمیل می‌کند.

باوجوداینکه تست سبزیجات از نان و سبزیجات متنوع تشکیل‌شده، یک غذای کامل به نظر می‌رسد؛ بنابراین به‌جای سرو انواع مواد غذایی مضر و فست فودی بهتر است این غذای جذاب و خوش‌طعم را برای پذیرایی از مهمانان در نظر داشته باشید.

تست سبزیجات

 

فینگر فود تاکو

فینگر فود تاکو نمونه بارز یک غذای مکزیکی تندوتیز است که در ابعادی کوچک و به‌عنوان مزه در مهمانی‌ها سرو می‌شود. اصالت این غذا نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است و قدرت مکزیکی‌ها را در خلق طعم و مزه‌های منحصربه‌فرد به نمایش می‌گذارد.

برای تهیه تاکو از نان ترتیلا که یک نان مخصوص مکزیکی است استفاده می‌شود. از دیگر مواد اولیه این غذای اصیل می‌توان به گوشت چرخ‌کرده، فلفل دلمه، سس سالسا، کاهو، خامه‌ترش، ادویه تاکو و چیلی اشاره کرد. ادویه تاکو به‌تنهایی شامل انواع فلفل‌های سفید، قرمز و سیاه است، سس سالسا نیز حاوی گوجه‌فرنگی، فلفل هالوپینو، آب‌لیمو و گشنیز تازه هست.

بنابراین افرادی که به مزه‌های تندوتیز علاقه‌ای ندارند، بهتر است گزینه دیگری از سینی فینگر فود مکزیکی انتخاب کنند.

برای تهیه تاکو کلیه مواد اولیه باهم ترکیب‌شده و به‌خوبی پخته می‌شوند، سپس به همراه نان ترتیلا نرم و تازه برای مصرف ارائه می‌گردند.

تاکو

 

فینگر فود کسادیا

این نمونه از فینگر فود برای گیاهخواران یک غذای ویژه محسوب می‌شود. برای تهیه این غذا از نان ترتیلای مخصوص مکزیکی استفاده می‌شود. پیاز کاراملی، پنیر موزارلای خوشمزه و سس آنچیلادا از دیگر مواد اولیه این غذا هستند. آنچیلادا یک سس مخصوص است که برای تهیه آن از سیر له‌شده، سبزیجات تازه خردشده یا پودر شده و فلفل استفاده می‌شود.

سرو این پیش‌غذا می‌تواند لذت مهمانی را برای افرادی که علاقه‌ای به امتحان کردن طعم غذاهای تکراری ندارند لذت‌بخش‌تر کند.

کسادیا

 برگزاری یک مهمانی ویژه با کمترین دغدغه

مکزیکی‌ها را می‌توان یکی از ملیت‌هایی در نظر گرفت که امپراتور خلق طعم و مزه‌های جدید هستند، بنابراین غذاهای مکزیکی نسبت به غذاهای سایر ملل از طعم خاص‌تری برخوردار هستند. به‌گونه‌ای که سرو پیش‌غذاهای خاص مکزیکی می‌تواند مهمانی‌ها و جشن‌ها را هیجان‌انگیزتر کرده و برای همیشه به‌یادماندنی کند.

فینگر فودهای مکزیکی برای افرادی که به غذاهای تند علاقه دارند جایگاه ویژه‌ای دارند، اما اگر در بین مهمانان افرادی وجود دارند که به غذاهای ساده علاقه بیشتری نشان می‌دهند، بهتر است چند غذای ساده را در کنار سینی فینگر فود مکزیکی سفارش دهید تا بتوانید از تمام میهمانان پذیرایی ویژه‌ای به عمل بیاورید.

میز مزه متفاوت

میز مزه در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مهمانی تأثیرگذاری بالایی دارد، بنابراین میزبانان سعی می‌کنند منویی را به‌عنوان پیش‌غذا انتخاب کنند که از هر لحاظ منحصربه‌فرد باشد.

یک میز مزه خاص که برای آن انواع دسرها و تنقلات در نظر گرفته‌شده ممکن است هزینه‌ای بیشتر از غذاهای اصلی داشته باشد. به‌گونه‌ای که یک مهمانی ساده بسیار گران‌تر از حد معمول تمام می‌شود.

انتخاب یک سینی فینگر فود مکزیکی باوجود قیمت مناسبی که دارد، علاوه بر این‌که میز مزه را زیباتر نشان می‌دهد، منوی جذابی از غذاهای فینگر فودی را پیش روی مهمانان به نمایش می‌گذارد.

در این سینی برخلاف منوهای متداول غذاهای سالم نیز گنجانده‌شده است که علاوه بر طعم و مزه مناسب، غذایی سالم و مغذی را بتوانید مصرف کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید