Search

قوانین و مقررات

قوانین عمومی

کلیه اصول و رویه‏‌های مزبار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های مزبار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات مزبار اقدام نماید.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات مزبار استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏ کنید و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، موافقت می‌‏کنید که مزبار  به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی پیشنهادهای ویژه، مزبار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال می نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشد، می‌تواند عضویت دریافت خبرنامه مزبار  را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

مزبار متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مزبار شامل علامت تجاری ثبت شده، متن، گرافیک، لوگو، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط مزبار جزئی از اموال مزبار محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مزبار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مزبار محفوظ می‏‌دارد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.mazbar.com است و تمامی ایمیل ها از لینک رسمی مذکور ارسال می شود و هیچ گونه شناسه ای در برنامه های دیگری نداشته و تنها  ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. همچنین در هر زمان در صورت تمایل می توانید نسبت به لغو دریافت ایمیل از سوی مزبار اقدام فرمایید.

مزبار تنها در صورت تأیید شما اقدام به ارسال نوتیفیکشن از طریق گوشی همراه می نماید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

– تمامی سفارش ها پس از ثبت در سامانه بررسی شده و براساس زمانبندی های صورت گرفته برای شما ارسال می شود.

– با توجه به آنکه محصولات بر اساس سفارش‌های مشتریان تولید می‌شود، مشتری تنها در صورتی  می‌تواند سفارش خود را لغو نماید که حداقل 24 ساعت قبل از شروع بازه دریافت سفارش نسبت به لغو اقدام نموده و در قالب پیغام در اپلیکیشن واتس اپ یا تماس تلفنی با مزبار نسبت به لغو آن اقدام نماید.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری یا عدم ارسال بنا به دلایل لجستیکی، مبلغ  پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت  و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مزبار حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مزبار محفوظ است. مزبار در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت مزبار می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مزبار همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در زمان تحویل کالا شناسایی و اقدام به عودت انجام پذیرد. لذا خواهشمندیم در هنگام دریافت سفارش خود کمال دقت را داشته باشید.

ارسال

مزبار محصولات را توسط ماشین های توزیع خود یا در برخی اوقات بصورت برونسپاری شده توسط تاکسی‌ها و پیک‌های اینترنتی مجاز برای حمل بار ارسال می‌نماید. به دلیل مسائل بهداشتی و مسائل امنیتی بخش برون سپاری شده مزبار اجازه ورود به ساختمان محل سکونت شما را نداشته و صرفا تحویل تا درب ساختمان صورت می‌پذیرد.

نمایندگی

مزبار در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مزبار اطلاع دهید.

پخت و بسته بندی

محصولات مزبار در بسته بندی های درب دار ارائه می شود. تمامی محصولات دارای حفاظ بوده و امکان ورود هرگونه آلودگی محیطی از آنها کاملا سلب شده است.