Search

سینی خودتو بفروش!

ما در مزبار معتقدیم، وجودمان با حضور و همراهی شما عجین است. دوست داریم، به پاس همراهی‌تان نام شما برای همیشه در مزبار و برای شادمانی‌های دیگران، به یادگار بماند.

برای همراهی ارزشمندتان، هدیه‌ای نیز درنظر گرفته‌ایم که با ساخت و انتشار سینی شخصی خودتان، کیف پول مزبار شما براساس نقشی که دارید (برای مشتریان عادی، وفادار، VIP و VVIP به ترتیب معادل 3، 7، 10 و 12 درصد) شارژ می‌شود. این مبلغ تا پنجم ماه بعد در کیف پول شما قرار گرفته و فرصت دارید تا انتهای ماه بعد از آن استفاده کنید. همچنین اگر بیش از 10 نفر در ماه از سینی شما خریداری کنند، به میزان هدیه شما 50% افزوده می‌شود.

به عنوان مثال: اگر شما از مشتریان وفادار باشید که سود شما 7 درصد است و قیمت سینی شما 1 میلیون تومان باشد؛ با فروش هر سینی 70،000 تومان؛ اما اگر بیش از 10 عدد بفروشید کیف پول شما 105،000 تومان برای هر محصول فروش رفته شارژ می‌شود.

همچنین خود شما می‌توانید با خرید از مزبار و تغییر نقش خود درصد هدیه دریافتی خود را بیشتر کنید (برای اطلاعات بیشتر به بخش مشتریان خاص مزبار سر بزنید).

درصورتیکه هنوز سینی خود را ایجاد نکرده‌اید، ابتدا از لینک سینی خودتو بساز! نسبت به ایجاد آن اقدام نموده و سپس اطلاعات خود را در فرم زیر ثبت نمایید.

چند نکته:

  1. تعداد فروش رفته محصولات در انتهای هر ماه صفر می شود و کیف پول شما تا روز پنجم ماه بعد شارژ می‌شود. شما تنها تا انتهای همان ماه می‌توانید از دریافتی کیف پول خود برای خرید در مزبار استفاده کنید. مزبار به شما تا یک هفته پیش از انتهای ماه نسبت به اطلاع رسانی از طریق پیامک و واتس اپ جهت میزان فروش سینی تا آن لحظه اقدام می‌کند.
  2. هدیه اختصاص یافته به شما تا یک سال پس از ساخت سینی درنظر گرفته شده است. 
  3. درصورت کاهش یا افزایش قیمت سینی طی یک ماه، درصد اختصاص یافته براساس آخرین قیمت سینی در ماه لحاظ می‌شود.
  4.  مزبار درصورت فروش بیش از 10 سینی در ماه، 50% سود بیشتر به عنوان شارژ کیف پول شما درنظر می‌گیرد.
  5. هر شخص با هر کد ملی تنها یک سینی می‌تواند بسازد.
  6. مزبار مختار است نسبت به تعیین و تغییر برخی شرایط فوق اقدام کند.  

به دلیل بروز برخی اختلالات در سیستم تلفن مزبار، لطفا جهت نیاز با شماره تلفن 02188608751 تماس گرفته یا از طریق واتس اپ به شماره 09910147869 پیغام ارسال فرمایید