سینی-مزه-2

افراد زیادی وجود دارند که هنوز هم فکر می‌کنند سفارش یک سینی مزه برای مهمانی‌های مختلف چندان ضروری نیست و بهتر است برنامه اصلی خود را برای هر چه پر بارتر و جذاب‌تر شدن منوی غذای اصلی ارائه کنند. به همین دلیل این افراد چندین مدل غذای خاص و منحصر به فرد برای مهمانی تدارک می‌بینند و سفره‌ای رنگین را هنگام شام پهن می‌کنند. به گونه‌ای که درون سفره می‌توان چندین مدل غذا مانند باقالی پلو با گوشت، زرشک پلو با مرغ، چند مدل خورشت و سوپ مشاهده می‌شود.

با سرو این غذاها هنگام شام مهمانان به سختی می‌توانند تنها چند مدل غذا را امتحان کنند. به همین دلیل بسیاری از افراد پس از مهمانی حسرت به دل غذاهایی که تنها عطر آن‌ها را استشمام کرده‌اند می‌مانند. این در حالی است که از زمان شروع مهمانی تا زمان سرو شام زمان زیادی وجود دارد و مهمانان می‌توانند در این فاصله طعم چند مدل غذای متفاوت را که روی میز مزه خودنمایی می‌کنند امتحان کنند.

سفارش سینی مزه ایرانی یا سینی مزه لبنانی در کنار فینگر فودهای متنوع این امکان را برای مهمانان فراهم می‌کند که قبل سرو شام تنها به اندازه‌ تست مزه یکی از غذاهایی که روی میز مزه وجود دارد را انتخاب کرده و طعم آن را بچشند. با توجه به حجم کوچک فینگر فودها مهمان‌ها می‌توانند هر ساعتی که احساس ضعف و گرسنگی داشتند یک فینگر فود و مزه خاص را امتحان کنند و مهمانی را برای خود لذت بخش­تر نمایند.

سینی-مزه-4

سینی مزه برای تولد کودک دلبند شما

مهمانی تولد با سایر مهمانی‌هایی که در طول روزهای مختلف سال برگزار می‌شود تفاوت دارد. این مهمانی به میمنت حضور فرزندان خانواده برگزار می‌شود و پدرها و مادرها سعی دارند با سنگ تمام گذاشتن در مهمانی آن را بسیار باشکوه و به یادماندنی کنند. مهمانی تولد یک روز و زمان مشخص دارد و به راحتی می‌توانید با برنامه ریزی دقیق آن را به بهترین نحو برگزار کنید. بادکنک‌های رنگی و تم تولد اولین گزینه‌ای هستند که والدین به آن‌ها توجه نشان می‌دهند و با توجه به دختر یا پسر بودن فرزند خود و سن آن یک تم مناسب برای تولد و تزیین محیط در نظر می‌گیرند.

دومین نکته‌ای که باید به آن توجه نشان دهید انتخاب غذای مناسب و سینی مزه برای تولد است. چیدن میز مزه مناسب در مهمانی تولد از ضروریات محسوب می‌شود. در کنار خوراکی‌های متنوع که برای کودکان حاضر در مهمانی تدارک دیده شده یک سینی مزه برای تولد و تعدادی فینگر فود نیز برای پذیرایی از خانواده‌ها نیاز خواهید داشت؛ زیرا برخلاف کوکان که از خوردن تنقلاتی ماند چیپس و پفک لذت می‌برند، بزرگسالان علاقه‌ای به خوردن این مواد غذایی ندارند و امتحان کردن چیپس و… تنها احساس ضعفی که دارند را بیشتر می‌کند.

کتف مرغ مکزیکی از جمله فینگر فودهای پرطرفداری است که یک انتخاب مناسب برای مهمانی تولد به حساب می‌آید. برای تهیه این غذا از کتف مرغ و ادویه مخصوص مکزیکی استفاده می‌شود. با سرو کتف مرغ مکزیکی روی میز مزه تولد می‌توانید یک میز مزه متفاوت را برای پذیرایی از افراد بزرگسال که در تولد حضور دارند فراهم کنید.

کتف مرغ هندی، بال مرغ هندی و بال مرغ مکزیکی از دیگر فینگر فودها مناسب برای مهمانی تولد هستند. تمام این غذاها از مرغ و ادویه مخصوص تشکیل شده‌اند و یک غذای کامل و سیر کننده هستند.

سینی-مزه3

 نحوه انتخاب یک سینی مزه و فینگر فودهای متنوع

با سفارش سینی مزه و فینگر فود می‌توانید مهمانی را متفاوت‌تر از همیشه برگزار کنید؛ زیرا انسان‌ها بیشتر از این که از خوردن کامل غذاها احساس رضایت داشته باشند از مزه کردن آن‌ها لذت می‌برند. سینی مزه میکس لبنانی یک پکیج مزه متفاوت است. مزه­های درون این سینی­ها درون جام‌های یک نفره سرو می‌شوند.

از جمله مزه‌های درون این سینی می‌توان به حمص اشاره کرد که یک غذای مشهور عربی است. حمص از نخود، ارده، آبلیمو، سیر، روغن ‌زیتون، زیره، نمک و پاپریکا تشکیل شده است و آن را می‌توانید به همراه غذاهای کبابی یا به تنهایی میل کنید. مطبل دیگر غذایی است که به عنوان مزه در مهمانی‌ها سرو می‌شود و در سینی مزه لبنانی قرار دارد. مطبل شبیه به یک سس غلیظ است و به همراه دیگر غذاها یا نان سرو می‌شود. ماست، بادمجان کبابی، ارده و سیر از مواد اولیه تشکیل دهنده این غذا هستند. هنگام تهیه مطبل باید این مواد را به حدی با یکدیگر مخلوط کنید که حالتی شبیه به یک سس غلیظ پیدا کنند و هیچ یک از آن‌ها قابل تشخیص نباشد.

تبوله از دیگر غذاهایی است که درون سینی مزه لبنانی دیده می‌شود. این غذا از بلغور، خیار، گوجه، آبلیمو، جعفری، نعنا، روغن‌زیتون، نمک و فلفل تشکیل شده است. تبوله اصالتی لبنانی دارد و به عنوان یک سالاد متفاوت در نواحی مختلف این کشور استفاده می‌شود. با وجود رفت و آمد توریست‌ها به این کشور تبوله هم اکنون به عنوان یک سالاد و مزه متفاوت در کل خاورمیانه شناخته می‌شود و روی میز مزه مهمانی‌های مختلف می‌توانید آن را مشاهده کنید.

شاید شنیدن نام کشکه در ابتدا شما را به این اشتباه بیندازد که کشکه همان کشک است که به اندازه‌های کوچک خرد شده است؛ اما در واقعیت کشکه نوعی غذای عربی است که در کنار دیگر غذاها و فینگر فودها روی میز مزه سرو می‌شود. ماست چکیده، بلغور گندم، جعفری، پیازچه و گردو از مواد اولیه تشکیل دهنده این غذا هستند. کشکه بسیار پرخاصیت و مقوی است و افرادی که می‌خواهند تنها غذاهای سالم را روی میز مزه خود داشته باشند آن را سفارش می‌دهند.

از دیگر مرزه‌هایی که درون این پکیج قرار دارند می‌توان به محمره اشاره کرد که از فلفل دلمه‌ای، گردو، زیره، روغن زیتون، آبلیمو، سیر، آرد سوخاری، رب انار و نمک تشکیل شده و طعم و عطری بی‌نظیر دارد.

باباغنوج نیز از مزه‌های موجود در سینی مزه لبنانی است. بادمجان کبابی، جعفری، ارده و آبلیمو مواد اولیه تشکیل دهنده این غذای خاص و خوشمزه هستند.

با توجه به موارد ذکر شده حتماً متوجه شده‌اید که این مزه‌ها تنها از مواد گیاهی تشکیل شده‌اند. به همین دلیل گیاهخواران حاضر در مهمانی نیز به راحتی می‌توانند طعم مزه‌های سرو شده روی میز مزه ر امتحان کنند.

برای تکمیل شدن سینی مزه و فینگر فودهای روی میز به شما پیشنهاد می‌کنیم از بین فینگر فودها نیز دلمه لبنانی را انتخاب نمایید تا میز مزه‌ای کامل و بی‌نقص داشته باشید.

فینگر فود از کجا بخرم؟

فینگر فود از کجا بخرم؟  این سوالی است که هنگام سفارش یک سینی مزه یا خرید انواع فینگر فود به ذهن کاربران می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکاتی که هنگام مواجه شدن با این سوال باید از خودتان بپرسید این است که چه فروشگاهی برای خرید فینگر فود معتبر است؟ سوال دیگری که وجود دارد این است که آیا فروشگاه مورد نظر تنها از موادی مانند گوشت، مرغ، سوسیس و… برای تهیه فینگر فودها استفاده می‌کند یا این که در بین غذاهای ارائه شده در فروشگاه می‌توان فینگر فودها و مزه‌هایی که از سبزیجات و … تشکیل شده‌اند را مشاهده کرد؟

سومین سوال این است که آیا فروشگاهی که سفارش فینگر فود را می‌پذیرد در اسرع وقت این غذا را برای کاربران ارسال می‌کند و فینگر فودها را از پیش آماده کرده است یا پس از ثبت سفارش انواع فینگر فود و سینی مزه نسبت به تهیه این غذاها اقدام می‌کند؟

سوالاتی که درباره فینگر فود از کجا بخرم مطرح شدند تنها یک پاسخ کوتاه یک کلمه‌ای دارند. آن پاسخ مزبار است. در مزبار از بهترین مواد اولیه برای تهیه فینگر فودهای متنوع استفاده می‌شود و پس از ثبت سفارش مشتری، فینگر فودها و مزه‌های دلخواه وی آماده شده و به صورت تازه سرو می‌شوند. در این فروشگاه هم می‌توانید انواع برگر و غذاهای ایرانی را مشاهده کنید و هم مزه‌ها و فینگر فودهایی که متعلق به دیگر کشورها هستند را بررسی نمایید؛ بنابراین هنگام سفارش فینگر فود و مزه محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت و هر مدل غذایی که بخواهید را می‌توانید به هر تعدادی که لازم دارید سفارش دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید