بهترین فینگر فود تهران

برای سفارش فینگر فود در تهران چه باید کرد؟ جایی که به‌سرعت و به‌راحتی فینگر فودهایی را که دوست داریم سفارش دهیم؟ جایی که فینگر فودهای متنوعی را برای دورهمی‌ها و جشن‌های مختلف شما داشته باشد؟ جایی که فینگر فودهایش در طعم و مزه عالی باشد؟ جایی که سفارش آنلاین فینگر فود و فروش اینترنتی داشته باشد؟

جواب همه این سؤالات، فینگر فود مزبار است! فروشگاه آنلاین مزه و فینگر فود، آجیل و خشکبار و خدمات و ملزومات مهمانی و دورهمی است. هر جای تهران هستید، سفارش سینی فینگر فودی را که می‌خواهید، برای یک ساعت بعد تا یک ماه آینده انجام دهید و به‌موقع تحویل بگیرید.

سفارش فینگر فود در تهران

فینگر فود دیگر یک پدیده غربی نیست بلکه آن‌قدر در فرهنگ ایرانی‌ها جاافتاده‌ است که حالا فینگر فودهایی باریشه ایرانی و شرقی کم نداریم! انواع ته چین فینگر فود، کاناپه های میرزاقاسمی و کشک بادمجان نمونه‌های معروفی از فینگر فود ایرانی برای سفارش آنلاین فینگر فود هستند.

انواع فینگر فود برای مهمانی

بهترین فینگر فود از میان انواع آن بیشتر به سلیقه و ذائقه غذایی مشتریان برمی‌گردد تا خود غذا و مزه آن. ‌ازیک‌طرف، بعضی‌ها مزه‌های تند مکزیکی را دوست دارند، برخی رژیم گیاهخواری گرفته‌اند و فینگر فودهای گیاهی را می‌پسندند و برای برنامه غذایی گیاه‌خواری خود فینگر فودهایی از نوع سالاد و سبزیجات را انتخاب می‌کنند.

در ادامه با ما همراه باشید تا با چند نمومه از انواع فینگر فود برای مهمانی آشنا شوید:

  • اسپرینگ رول

اسپرینگ رول از انواع فینگر فودهای محبوب شرق آسیاست. این غذا اصالتاً چینی است. در این فینگر فود، مخلوطی از مواد مغذی درون خمیری نازک پیچیده و سرخ می‌شود.

اسپرینگ رول سه طعم دارد. یکی اسپرینگ رول سبزیجات است که از سبزی‌های مختلف و ادویه مخصوص تهیه می‌گردد. دومی اسپرینگ رول مرغ است که نسبت به مدل اول، فیله مرغ اضافه‌تر دارد و اسپرینگ رول گوشت که از گوشت چرخ کرده و قارچ تهیه شده است. شما متناسب با ذائقه خود و مهمانانتان می‌توانید طعم مورد نظر را از مزبار سفارش دهید.

  • دلمه برگ مو

دلمه برگ مو یک فینگر فود جذاب و محبوب است. مواد درون برگ مو پیچیده می‌شوند. بو و مزه سبزی معطر دلمه برگ مو برای هر ذائقه‌ای جذاب است. شما در مزبار می‌توانید  دو مدل دلمه ایرانی و لبنانی را سفارش دهید.

  • مینی پیتزا

پیتزا در هراندازه‌اش خوشمزه و دوست‌داشتنی است، چه بزرگ، چه یک‌نفره و چه مینی. هر نوع پیتزایی را که دوست دارید یا شنیده‌اید می‌شود به صورت مینی درست کرد. این فینگر فود برای جشن تولد و هر دورهمی رسمی و شخصی گزینه عالی و جذاب است.

  • سالاد تبوله

تلفظ فینگر فودهای شرقی هم گاهی مثل مدل غربی‌شان سخت است! سالاد لبنانی و سوری تَـبّـولَه از همان‌هاست. این سالاد مدیترانه‌ای خیلی سبک و پرفایده، برای کسانی که رژیم گیاه‌خواری دارند خیلی مناسب است. بلغور و جعفری، مواد اصلی این غذاست که البته چون هیچ غذای لبنانی و سوری نمی‌تواند بدون چاشنی روغن‌زیتون باشد، این سالاد هم استثنا نیست. فکر نکنم لازم باشد از خواص روغن‌زیتون برای همه جای بدن بگویم!

  • سالاد الویه مرغ

وقتی از سالاد اسم برده می‌شود نمی‌شود از سالاد الویه حرف نزد. این غذای با اصالت روسی دیگر چیزی از گذشته خود ندارد و ایرانی شده است. معلوم است ترکیب مرغ و تخم‌مرغ‌ با سیب‌زمینی، هویج، نخودفرنگی، خیار شور و سس مایونز چه مزه و طعم دلپذیری دارد و پای ثابت پذیرایی در هر مهمانی است.

  • فیله مرغ سوخاری

فینگر فود فیله مرغ سوخاری  خاص محبوبیت خود دارد. رنگ، طعم و تردی این غذا همه را به خودش جذب می‌کند. علاوه بر برشته شدن، مایع تخم‌مرغی این غذا خیلی در خوشمزگی آن نقش دارد که دلیلش وجود ادویه‌های مختلف مانند نمک، فلفل، زردچوبه، فلفل قرمز، پودر سیر و آویشن است.

  • سیب‌زمینی سوخاری

اگر مرغ نمی‌خورید سیب‌زمینی که هست! آن را می‌توان سوخاری کرد تا مزه‌ای فوق‌العاده پیدا کند. ما از خلال سیب‌زمینی سرخ‌شده نمی‌گذریم، چطور از پوره گرد و تپلی سوخاری شده سیب‌زمینی بگذریم؟!

فینگر فود سیب‌زمینی سوخاری مزبار با پوره سیب‌زمینی، ادویه خاص و ظاهری تپلی و پفکی درست می‌شود و کسی نمی‌تواند بگوید دوستش ندارم!

  • سالاد سیب‌زمینی

شاید معده بعضی‌ها با غذاهای سوخاری جور نباشد. برای این افراد انواعی از محصولات سالادی وجود دارد؛ مثل سالاد بیکن، سالاد ماکارونی یا سالاد ماکارونی، سالاد فرانسوی، سالاد سزار و سالاد سیب‌زمینی. سالادها پیش غذاهایی کم‌حجم اما خوشمزه و پرفایده هستند و با طبع بیشتر آدم‌ها از کوچک و بزرگ سازگار است. سالاد سیب‌زمینی یکی از این سالادهاست که اتفاقاً در دنیا محبوبیت زیادی دارد و به سالاد یونانی معروف است.

  • تاکو و نان ترتیلا

وقتی درباره فینگر فود حرف می‌زنیم نباید کسانی را که طعم تند و فلفلی را دوست دارند فراموش کنیم. تاکو، فینگر فود مکزیکی را که تندی دلچسبی دارد به این دسته از فینگر فودخورها پیشنهاد می‌دهیم. این فینگر فود با نان مخصوصش، یعنی نان تُرتیلا، مشهور است که داخلش با گوشت چرخ‌کرده، فلفل دلمه، سالسا، کاهو، خامه‌ترش، ادویه چیلی پر می‌گردد.

خرید فینگر فود در تهران

استارتاپ مزبار، انواعی از فینگر فودها را به‌صورت تکی محصول یا ترکیبی، مانند سینی یا میز فینگر فود، از مواد اولیه تازه و باکیفیت آماده می‌کند.

سفارش سینی فینگر فود را از طریق راه‌های ارتباطی مزبار، مثل سایت و واتس اپ، انجام دهید و نگران پخت‌و‌پز و تهیه مواد غذایی برای پذیرایی مهمانی و البته کیفیت، سلامت، طعم و مزه آن نباشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید