اقدامات لازم پذیرای سمینار

در یک مراسم، پذیرایی از مهمانان همیشه یکی از دغدغه­‌های اصلی میزبان است، بخصوص اگر صحبت از برگزاری یک مراسم رسمی مانند سمینار و همایش باشد. همه چیز را به دقت کنترل می‌­کنیم. از میز و صندلی­‌ها گرفته تا سیستم­‌های صوتی و نورپردازی. همه چیز باید در نهایت نظم و دقت اجرا شوند.

برگزاری یک سمینار در واقع ویترینی است از توانایی­‌های میزبان. توانایی میزبان در ارائه مطالب مهم و به­‌روز، از شناسایی و دعوت از افراد متخصص و توانایی میزبان در برگزاری سمینار و پذیرایی از مهمانانی که دعوت کرده است.

در سمینار­ها افراد برجسته‌­ایی حضور می‌­یابند. حتی تعدادی از آنها از شهر­های دور خود را به مراسم می­‌رسانند و بعید نیست که در جمع مهمانان، افراد خارجی نیز شرکت داشته باشند. یک پذیرایی ویژه برای این مهمانان باید در نظر گرفت. اما چطور می­توان یک پذیرایی شیک و مناسب را تدارک دید؟

گزینه­‌های زیادی برای پذیرایی دارید، می­‌توانید به سراغ چلو و کباب بروید، می‌­توانید از غذاهای سنتی و بنام ایرانی استفاده کنید. اگر تصمیم گرفته‌­اید اینگونه پذیرایی کنید، بدون شک یک “اما”ی بزرگ در ذهن دارید. با خود می­‌گویید که این غذاها ممکن است خوب باشند اما سرو آنها در یک سمینار بسیار پر­زحمت و سخت است، ممکن است با ذائقه همه جور نباشد و حتی هزینه آن بسیار گران تمام شود و از همه مهم‌تر تکراری و معمولی شده‌اند.

به دنبال یک پذیرایی هستید که بتوانید به‌­راحتی پاسخگوی تعداد زیادی از مهمان‌ها باشد و در عین حال ساده و راحت برگزار شود و شیک و خاص باشد.

فینگر فود، دقیقا آن چیزی است که شما برای پذیرایی سمینار به آن نیاز دارد. ساده، متنوع، شیک، مغذی، زیبا، راحت، مقرون به صرفه و البته خوشمزه.

پذیرایی همایش 1

پذیرایی سمینار­های مختلف با انواع فینگر فود

لطفا در برابر استفاده از فینگر فود برای پذیرایی سمینار­ها مقاومت نکنید. این غذا­های کوچک قدرتی جادویی در خود دارند. کافی است تا یکبار از فینگر فود­ها در مراسم  خود استفاده کنید تا  با خیالی راحت طعم شیرین میزبانی را بچشید. مطمئن باشید که از این پس بدون هیچ تردیدی برای  برگزاری مراسم‌­های بعدی به فکر سفارش فینگر فود خواهید افتاد و آن را نیز به دیگران پیشنهاد می­‌کنید.

خب، حالا که متقاعد شدید که فینگر فود­ها بخوبی می‌­توانند از مهمانان شما پذیرایی کنند، بیایید به سراغ نحوه پذیرایی در همایش­‌ها برویم و ببینیم که چگونه می­‌توان از فینگر فود به درستی در این مراسم استفاده کرد.

برگزاری یک همایش معمولا زمان زیادی را به خود اختصاص می‌­دهد. بنابراین باید در ابتدا با توجه به مدت زمان برگزاری سمینار وعده­‌های غذایی مناسبی را برای مهمانان در نظر بگیرید.

اگر سمینار شما با وعده شام یا ناهار همراه است بهتر است تا قبل از این دو وعده اصلی یک استراحت کوچک برای پذیرایی و تجدید قوا به مهمانان بدهید. استفاده از بسته‌های پذیرایی گزینه­‌ای مناسب برای این بازه زمانی کوتاه است. بسته­‌هایی که در کوتاه­ترین زمان بیشترین انرژی را برای مهمانان شما مهیا می‌­کنند، بدون آنکه نظم مراسم را برهم بزنند. در آرامش کامل، هیاهویی در پذیرایی بپا می­‌کنند. این ویژگی غذا­های فینگر فودی است. خود مدعی هیاهو نیستند، اما چنان هیاهو بپا می‌­کنند که خاطره یک پذیرایی جذاب را در ذهن تک­‌تک مهمانان حک می­‌کنند؛ به­‌طوری که شما را با پذیرایی­تان یاد می­‌کنند نه با بحث و گفتگو­های علمی در سمینار!

فینگر فود­ها انرژی لازم برای مهمان‌ها را تامین می‌کنند، برای همین در هر لقمه از آن‌ها دنیایی از ویتامین و مواد معدنی نهفته است.

فینگر فود­ها به‌­راحتی می­‌توانند انتخاب هوشمندانه شما را به رخ مهمانان بکشند.

برای این منظور شما می‌­توانید پکیج‌های یک نفره پذیرایی را با مشورت کارشناسان مزبار تهیه و تدارک ببینید یا اینکه به میل و سلیقه خود آنها را سفارش دهید.

 

پکیج جذاب و خوشمزه با فینگر فود

برای پذیرایی راحت­‌تر در سمینار­ها می‌­توانید از پکیج­ پذیرایی یک­‌نفره استفاده کنید. این پکیج­‌های جذاب چندین خوراکی خوشمزه را در یک قاب برای مهمانان شما مهیا می‌­کنند.

راسپینا همان پکیج پذیراییاست که می­تواند خیال شما را بابت پذیرایی راحت کند.

در پکیج پذیرایی راسپینا این مزه‌­ها انتظار شما را خواهند کشید:

جام میوه که ترکیبی از میوه­‌های فصل به­‌صورت خرد شده است.

میزرا­قاسمی که پرچمدار غذاهای سنتی گیلان است و مخصوص کسانی است به طعم بادمجان علاقه دارند.

ساندویچ الویه که اگر در یک مهمانی و مراسم نباشد جای تعجب است. کسی نیست که این سالاد خوشمزه را دوست نداشته باشد و اصلا مراسمی نیست که این غذا در آن سرو نشود. دنیایی دارد سالاد الویه.

ساندویچ مرغ و ریحان برای آنهایی که هیچ چیز را با طعم مرغ عوض نمی‌­کنند.

دلمه ایرانی و لبنانی، یک فینگر فود لذیذ و جذاب که کمتر کسی است که آن را دوست نداشته باشد.

ببینید چگونه با یک پکیج، پذیرایی در سمینار را به متنوع‌ترین و شیک‌ترین شکل ممکن انجام خواهید داد.

پکیج یک نفره پذیرایی

پذیرایی شیک با فینگر­فود­های لوکس

شاید برای پذیرایی سمینار به دنبال یک مورد خاص و ویژه باشید. یک پذیرایی که کمتر کسی به آن فکر کند. شاید فکر کنید پذیرایی یک سمینار نمی‌­تواند لوکس و خاص باشد و اگر هم باشد با زحمت فراوان همراه است.

پکیج پذیرایی وارلی به شما ثابت می­کند که می­توان یک پذیرایی متفاوت در مراسم­‌های رسمی داشت.

این پکیج پذیرایی نیز یک‌­نفره بوده و با توجه به نوع فینگر فود­هایی که دارد می‌­تواند خاطره‌­ای جذاب از پذیرایی را رقم بزند.

در این پکیج پذیرایی طعم­‌های متفاوتی را خواهید یافت.

سالاد سیب‌­زمینی که با سیب‌زمینی، پیازچه، خیار شور، شوید، پنیر و سس ماست تهیه شده است.

چاپاتا چیکن ملانزانا غذایی خاص از مرغ و رب انار و بادمجان و نان چاپاتا است. طعم لذیذی از مرغ را با این غذا تجربه خواهید کرد.

چاپاتا چیکن مارینارا که ترکیب دیگری از نان چاپاتا، مرغ و سس مارینارا است.

کوکی کرن بری و شکلات سفید برای آن دسته از افرادی که علاقه به طعم­‌های شیرین دارند.

اسپرینگ رول سبزیجات، غذایی که تهیه شده از سبزیجات می‌­باشد و مناسب گیاهخواران است و جام میوه که ترکیبی از میوه­‌های فصل به‌­صورت خرد شده است.

پکیج پذیرایی یک نفره

چرا باید در سمینار­ها از فینگر فود استفاده کنیم؟

اگر همچنان به استفاده از فینگر فود­ها در مراسم پذیرایی سمینار تردید دارید بهتر است بدانید که فینگر فود­ها به طرز عجیبی توانایی پاسخگویی به سلیقه‌­های مختلف را دارند و قادرند طعم‌­های متنوعی را پوشش دهند.

با استفاده از فینگر فود­ها در پذیرایی سمینار به­‌راحتی می­‌توانید زمان را مدیریت نمایید.

غذاهای فینگر فود منبع کاملی از انرژی هستند.

می‌­توانید از آنها به عنوان پیش‌­غذا، غذای اصلی و دسر استفاده نمایید.

استفاده از فینگر فود­ها هیچ محدودیتی ندارد و گزینه بسیار مناسبی است برای پذیرایی­­‌های رسمی و غیررسمی. کافی است تا انتخاب درستی داشته باشید و به آنها اعتماد کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید