سینی مزه با انواع فینگر فود سرد

درزمانی نه­‌چندان دور شاید فینگر فود چیزی شبیه یک بازی بود. باورش سخت است که، این غذا­های کوچک بتوانند مقدمات یک پذیرایی متفاوت و شیک را برای ما فراهم نمایند و در باشکوه‌­ترین مجالس ما خوش بدرخشند.

با دیدن فینگرفودها نمی‌­توان در برابر وسوسه خوردن آن­ها مقاومت نمود؛ باید آن­ها را مزه کرد تا طعم شیرین هنر را در آشپزی چشید.

دنیای غذاهای فینگر فودی هیچ­وقت شما را محدود نخواهند کرد ، بلکه بالعکس می­‌توانید دنیایی از طعم­‌ها  را در یک سینی مزه با انواع فینگر فود سرد بچشید. درواقع یکی از مهم­ترین خصوصیات این غذاها نیز همین است. در این شیوه پذیرایی، سعی می‌­شود تا مزه­‌ها محدود نشوند بلکه به­‌صورت مکمل در کنار هم قرار بگیرند. به همین دلیل است که پیشنهاد می‌­شود تا یک سینی مزه با انواع فینگر فود سرد انتخاب کنید تا تجربه­‌های جدیدی از طعم و چشیدن غذا داشته باشید.

سینی مزه

فینگر فود­ها کوچک هستند، اما توانایی بسیار بالایی برای تأمین مواد مغذی برای بدن را دارند. در تهیه فینگر فود از مواد اولیه مرغوب استفاده می­‌شود تا کیفیت مطلوب آن پاسخگوی نیازهای ضروری بدن باشد.

پذیرایی ساده و درعین‌حال ­شیک، تنوع در طرح و مزه باعث شده است تا روز­به‌­روز بر محبوبیت فینگر فودها افزوده شود.

برای داشتن یک سینی مزه با انواع فینگر فود سرد لازم نیست به دنبال چیزهای عجیب­­‌و­غریب باشید. از انواع غذاهای ایرانی می­‌توانید به شکل فینگر فود استفاده کنید و سینی مزه ایرانی خود را داشته باشید.

دلمه برگ مو یک مزه قدیمی ماندگار

اگر به دنبال این هستید که سینی مزه ایرانی خود را سفارش دهید، از دلمه برگ مو غافل نشوید. دلمه برگ مو از غذاهای قدیمی ایرانی است که همچنان باقدرت بر سر سفره­‌ها باقی‌مانده است. مطمئن باشید که اگر در سینی مزه،  از دلمه برگ مو استفاده کنید درنهایت چیزی از آن باقی نخواهد ماند. این غذای خوشمزه ترکیبی از گوشت، لپه، ترخون، گشنیز، شیره انگور، برنج و برگ مو است.

دلمه برگ مو

ترکیب این مواد در کنار همدیگر این غذای ایرانی را تبدیل به یک منبع غنی از انواع ویتامین­‌ها و مواد معدنی کرده است. با خوردن یک‌لقمه کوچک، از این فینگر فود ساده به­‌آسانی می­‌توانید انرژی و کالری روزانه خود را تأمین نمایید. این فینگر فود ایرانی، به دلیل داشتن گوشت، به‌­راحتی می­‌تواند پروتئین موردنیاز بدن را فراهم آورد.

با همین فینگر فود ساده به­‌راحتی می­‌توانید مهمان سلامتی باشید.

در کنار این فینگر فود ایرانی می‌­توانید از غذا­های دیگری مانند آلبالوپلو با مرغ فینگر فودی استفاده کنید تا یک سینی مزه با طعم‌های متفاوت داشته باشید.

آیا می‌­دانستید که دلمه برگ مو، منحصر به ایران نیست و می­‌توانید دلمه برگ مو لبنانی را نیز برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر بگیرید.

تفاوت دلمه ایرانی با نوع لبنانی آن، مربوط به ترکیبات آن‌ها می­شود. دلمه لبنانی ترکیبی از گوشت، ترخون، گشنیز، برنج و برگ مو است و در آن خبری از شیره انگور و لپه نیست.

ساندویچ-الویه

سالاد الویه فینگر فود فعلی، ساندویچ قدیمی

سالاد الویه مزه‌ای برای همه فصول است. در هر سنی که باشید نمی­‌توانید با دیدن الویه اشتیاق خود را برای خوردن آن مخفی نگه­دارید. ترکیبی بی­‌نظیر از مرغ، تخم‌مرغ، سیب‌زمینی، نخودفرنگی، هویج، خیار شور و مایونز که طعمی به‌­یاد­ماندنی را می­‌تواند برای شما بسازد.

وارد هر خانه‌ایی که شوید طعم متفاوتی از این غذا را خواهید چشید، اما چیزی که مشترک است این است که همه آن را دوست دارند و آن را با لذت می­‌خورند.

سالاد الویه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سینی مزه و فینگر فود است. این غذا به طرز عجیبی قابل تزیین است، به‌طوری­‌که می­‌تواند اشتها را چندین برابر کند. سالاد الویه یک پای ثابت همه مهمانی‌هاست.

سالاد الویه فینگر فودی مناسب برای برگزاری جشن و مهمانی­‌ها هست. این غذا به‌­صورت سرد، سرو می­‌شود و ازاین­‌رو به­‌راحتی می‌­توان از آن در یخچال نگهداری کرد.

شاید به کاربردن عنوان سالاد برای این غذای خوشمزه کمی بی‌­انصافی باشد، چراکه این فینگر فود سرد به‌­راحتی قادر به سیر کردن شما هست و به­‌تنهایی می­‌تواند به‌عنوان غذای اصلی سرو شود.

گوشت مرغ و تخم­‌مرغ موجود در این غذا منبعی سرشار از ویتامین B12  است؛ که در تنظیم متابولسیم بدن نقش اساسی دارد.

اگر به فکر فینگر فودی هستید تا در کنار سالاد الویه ، سینی مزه خود را تکمیل کنید می‌­توانید از دلمه برگ مو ایرانی ، اسپرینگ رول سبزیجات ، محمره و  انواع سالادهایی که با سس ماست تهیه می‌شوند، استفاده کنید.

شاید محمره نام آشنایی برای شما نباشد. یک مزه عربی است که ترکیبی از فلفل دلمه‌ای ،گردو، زیره، روغن‌زیتون، آب‌لیمو، سیر، آرد سوخاری، رب انار و نمک می‌­باشد. کافی است یک‌بار آن را امتحان کنید، تا برای همیشه نام آن را به‌عنوان یک غذای خوشمزه به یاد داشته باشید.

فینگر فود سرد

راتا مرغ، فینگر فودی ساده با طعمی متفاوت

اگر از طعم گوشت مرغ خسته شده‌­اید و به دنبال یک تنوع خاص و جدید در مزه آن هستید، از چشیدن راتا مرغ غافل نشوید. با انتخاب این فینگر فود ساده قطعاً نظرتان در مورد طعم یکنواخت گوشت مرغ عوض خواهد شد.

در ظاهر ساده راتا مرغ طعمی بی­‌نظیر نهفته است. در­واقع می‌­توان گفت قدرت غذا­های فینگر فودی نیز همین است. به‌­سادگی قدرتمند­ترین طعم‌ها را دارند.

راتا مرغ ترکیبی از فیله مرغ پخته‌­شده با سبزیجات خوشمزه‌­ایی مانند کرفس، شوید و یا پیازچه است.  این غذای ساده اما خوشمزه را می‌­توانید بر روی برش­‌های دایره شکلی از نان تست در مهمانی‌ها بیابید.

راتا مرغ و بادام و راتا مرغ و پسته از دیگر انتخاب­‌های جذاب و متفاوت برای پذیرایی هستند.

با انواع راتا مرغ به‌­تنهایی یک سینی مزه از فینگر فود های سرد را خواهید داشت. سینی مزه شما می­‌تواند شامل راتا مرغ بادام، راتا مرغ و کرفس، راتا مرغ با شوید و راتای مرغ و پسته باشد. این سینی جذاب را با نام مینی سینی کاناپه مرغ می‌­توانید از مزبار سفارش دهید.

کرپ-رول-ژامبون

رول ژامبون­ اشتهاآور

در سینی مزه با انواع فینگر فود سرد، همیشه رو‌‌‌ل‌­های رنگی بیش از سایر مز‌ه‌ها خودنمایی می‌­کنند. اگر می­‌خواهید بدانید که این رول­‌های رنگی چیست کافی است با دقت بیشتری به مواد داخل آن نگاه کنید. مواد داخل این رول­‌ها همان ژامبون‌های وسوسه‌­انگیز است. ژامبون‌هایی که قدرت بی­‌نظیری برای تحریک اشتها دارند.

نمی­‌توان از رول­‌های ژامبون  خوشمزه که در نان کرپ پیچیده شده‌­اند به‌­راحتی گذشت. رول ژامبون فینگر فودی سرد، با طعمی لذیذ است که می‌­تواند به‌­آسانی، پذیرایی شما را از سادگی خارج کند و ظاهری متفاوت به میز مزه شما دهد.

ژامبون ریشه‌ایی فرانسوی دارد و یک فرآورده گوشتی است. در تهیه ژامبون هم از گوشت قرمز مانند گوشت گوسفند و یا گاو استفاده می‌­شود و هم می­‌تواند از گوشت مرغ تهیه شود.

باید بدانید که کالباس متفاوت از ژامبون می‌­باشد و این تفاوت به نوع تولید آن‌ها مربوط می‌­شود. معمولاً در تولید ژامبون میزان بیشتری از گوشت استفاده می‌­شود. حدود ۸۰ تا ۹۰ درصد از ژامبون را گوشت تشکیل می‌دهد. ژامبون همیشه به‌عنوان یک غذای خوشمزه و ساده مورد توجه قرارگرفته است و پذیرایی با کرپ رول ژامبون یک انتخاب عالی و متفاوت برای میز مزه شما خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید