هدیه سازمانی

پیشرفت اقتصادی ممکن نیست، مگر با به کار گرفتن ابزارهای قدرتمند مارکتینگ. شاید به همین خاطر باشد که این روزها،  تهیه و خرید هدیه سازمانی، یکی از حرفه‌ای‌ترین شیوه‌ها برای سازمان‌ها و مجموعه‌های بزرگ است تا از این طریق، حسِ قدردانی و اهمیت خود نسبت به منابع انسانی و مشتریان را ابراز کنند.

مدیران حرفه‌ای همواره به دنبال تقویت روابط میان خود، همکاران و البته مشتریان هستند و این امر طبعا، نیازمند خلاقیت و توجه است. اینگونه هدایا، نه تنها روحیه‌ و انگیزه‌ای مضاعف به کارمندان و مشتریان یک مجموعه خواهد داد، بلکه موجب ارتقا و پیشرفت آن سازمان نیز می‌گردد.

هدیه سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی یا شرکتی، هدیه‌ای است که از سوی مدیران سازمان‎ها، شرکت‌ها یا موسسات بزرگ، برای مشتریان و کادر منابع انسانی، تهیه شده و جهت قدردانی و یا تبریکِ مناسبت یا رویدادی خاص، به آنها اهدا می‌شود.

امروزه بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها در جهان و به ویژه کمپانی‌های بزرگ در ایالات متحده آمریکا، بودجه‌های کلان میلیون دلاری را به اهدای هدایای تبلیغاتی و سازمانی اختصاص می‌دهند. به عنوان مثال کمپانی پپسی که پس از نستله، مقام دوم بزرگترین تجارت مواد غذایی و نوشیدنی در جهان را دارد، مبلغی حدود ۵۲٫۶ میلیون دلار را صرف هدیه‌های تبلیغاتی خود می‌کند؛ هدایایی نظیر تی‌شرت، کلاه و جاسوئیچی با لوگوی پپسی.

حتی شرکت دارو‌سازی فایزر که در دوران کرونا نامش را زیاد می‌شنویم، با هدف ایجاد علاقه در کودکان برای مصرف نوعی آنتی‌بیوتیک جدید، با در نظر گرفتن بودجه‌ای ۸۵ میلیون دلاری، یک کمپین بزرگ تبلیغاتی با هدایایی مثل عروسک، اسباب‌بازی و کتاب‌های داستان ایجاد کرده که از قضا در جذب کودکان بسیار هم موفق بوده است.

روش‌های گوناگونی برای تبریک یا تقدیر وجود دارد اما با تقدیم پک هدیه‌، چیزی فراتر از یک هدیه به مخاطب خود ارائه می‌دهید؛ چیزی شبیه به حس ارزشمندی و قدردانی صمیمانه از انتخاب و اعتماد. این هدیه در واقع پلی است میان شما و مخاطبتان، برای ایجاد رابطه‌ای عمیق‌تر و صمیمانه‌تر.

تصور کنید درآخرین روز پاییزی، هدیه‌ای به دستتان برسد که حتی اگر چیدنِ میز شب یلدا را فراموش کرده‌اید، تصمیم بگیرید یک دورهمی کوچک و خودمانی تدارک ببینید.

آجیل هدیه

آنچه باید درباره هدایای سازمانی بدانیم!

اهدای هدیه سازمانی، اگر منحصر به فرد و خاص باشد، نام برند یا کسب‌و‌کار شمار را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند. نیازی نیست این هدیه حتما بسیار گران باشد، اما اگر در تهیه آن سلیقه به خرج دهید، می‌توانید هدیه‌ای تهیه کنید که هم مرغوب و با کیفیت باشد و هم حسِ ارزشمندی را برای مخاطب شما تداعی کند.

اگر مناسبت ویژه و خاصی در پیش باشد، احتمالا به فکر تهیه یک پک هدیه مناسب و درخور خواهید افتاد؛ هدیه‌ای که هم شکیل و زیبا باشد و هم جذاب و خاص. انواع هدیه‌های سازمانی، شرکتی و تبلیغاتی نمونه‌های مناسبی هستند و گزینه‌های خوبی را برای انتخاب پیش روی شما قرار می‌دهند و در نهایت این سلیقه شماست که خود را در آن هدیه نشان داده و شما را از سایر رقبای اقتصادی و حرفه‌ای‌تان متمایز می‌کند.

البته، رویداد و مناسبت خاص، تنها یکی از موارد و فاکتورهای موثر در انتخاب اینگونه هدایا هستند.

در این میان مقصود و هدف شما از هدیه دادن نیز بسیار اهمیت دارد. در واقع باید در نظر داشته باشید که هدیه شما با چه هدفی به مخاطبانتان اهدا می‌شود. ممکن است با نگاه تقویت روابط دوستانه و درون‌سازمانی به این کار بپردازید و یا به عنوان رفتاری اقتصادی در جهت توسعه و ارتقای کسب‌وکار خود به این امر نگاه کنید. به هر طریق این اقدام با هر قصد و نیتی که باشد، منجر به تحکیم ارتباطات و هنجارهای اجتماعی خواهد شد.

آجیل سازمانی

هدیه سازمانی چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌ها و اِلمان‌های خاصی هستند که به یک هدیه ارزش و اعتبار می‌دهند؛ فراموش نکنید که هدف شما از  هدیه‌ دادن، ایجاد حسِ خوبِ دوست‌داشته‌ شدن است.

وقتی از کیفیت حرف می‌زنیم، یعنی آنچه که نام شما را برای همیشه در خاطر کسی حک می‌کند.

دکتر ادوارد دمینگ؛ نخستین نظریه‌پرداز مدیریت نوین جهان، تعریف جالبی از کیفیت دارد. او معتقد است کیفیت یعنی: مشتری برگردد اما محصول برنگردد. شما با تقدیم هدیه‌ای فکرشده و متفاوت می‌توانید کاری کنید تا مخاطبانتان؛ از منابع انسانی گرفته تا مشتریان، همیشه به شما وفادار بمانند.

خلاقیت در انتخاب هدیه را هم دست کم نگیرید. دیگر دوران هدیه‌های تکراری و کلیشه‌ای به سر آمده، اگر می‌خواهید مخاطبان خود را هیجان‌زده کنید، سعی کنید  انتخابی خلاقانه و متفاوت داشته باشید. این متفاوت بودن یعنی هدیه‌ای که هم دوست‌داشتنی باشد و هم دریافت‌کننده‌اش از گرفتن آن ذوق کند.

دریافت هدیه به خودی خود حس خوشایندی را در مخاطب ایجاد می‌کند، اما اگر صرفا جنبه تبلیغاتی داشته باشد، قطعا آنچنان که باید و شاید، به دل مخاطب نمی‌نشیند. بهتر است محصولی را به عنوان هدیه انتخاب کنید که برای مخاطب جنبه کاربردی داشته باشد و از آن لذت ببرد؛ یعنی اگر هدیه شما را دریافت کرد برای خودش نگه‌ دارد نه اینکه به فکر کادو دادنِ آن به دیگران باشد!

پس بهتر است محصولی را به عنوان هدیه شرکتی انتخاب کنید که برای مخاطب جنبه کاربردی داشته باشد و از آن لذت ببرد.

خرید هدیه سازمانی

گزینه‌های جذاب برای هدیه سازمانی

امروزه فروش پک‌های هدیه، در آستانه مناسبت‌هایی مثل نوروز یا شب یلدا، امری بسیار رایج است، اما آنچه که اهمیت دارد، انتخاب یک پک هدیه مناسب است که مخاطبان شما را شگفت‌زده و خوشحال کند. اگر به دنبال چنین هدیه‌ای هستید، بهتر است کمی از کلیشه‌ها فاصله بگیرید و تکراری نباشید.

در گذشته با توجه به آفلاینِ بودن اغلب کسب‌وکارها، برای خرید هدیه سازمانی ناگزیر بودید که به صورت حضوری به مغازه‌ها و فروشگاه‌ها مراجعه کنید. در این میان اگر سلیقه‌ای خاص و متفاوت داشتید کارتان سخت‌تر می‌شد، چرا که می‌باست به فروشگاه‌های مختلفی سر می‌زدید تا هدیه مورد نظر خود را پیدا کنید.

اما این روزها که همه چیز آنلاین شده است، شما می‌توانید هدیه‌های مورد نظر و سلیقه خود را به صورت اینترنتی، از مجموعه‌های معتبر خریداری کنید.

مزبار با انواع هدایای سازمانی خود تلاش می‌کند با ارائه محصولی جذاب و با کیفیت، برچسبی زیبا از سلیقه و انتخاب شما باشد. اگر به دنبال یک هدیه شب یلدا مناسب هستید، پیشنهاد ما سینی‌های آجیل هدیه هستند که متناسب با بودجه شما قابل سفارش هستند تا بهترین آجیل سازمانی را داشته باشید.

از آنجا که شکل ظاهری هدیه به اندازه آنچه که درونش قرار دارد، مهم است، مزبار برایتان سورپرایز ویژه‌ای دارد،  شما می‌توانید هدیه خود را در شکل و قالبی داشته باشید که با سلیقه و زمینه فکری مخاطبتان هم‌خوانی داشته باشد.

مزبار طیف گستره‌ای از آجیل و خشکبار، با کیفیت‌های معمولی تا ممتاز را برای شما فراهم کرده تا متناسب با بودجه خود بتوانید پک آجیل برای شرکای تجاری و همکاران خود تهیه کنید.

هدیه دادن تنها یک امر فرمالیته برای تبریک نیست، بلکه نشان از محبت، سلیقه و شخصیت شما دارد؛ پس بهتر است هدایای مناسبتی خود را از مجموعه‌ای خریداری کنید که این تفاوت را در محصولاتشان لحاظ می‌کنند. خرید اینترنتی هدیه سازمانی از مزبار این امکان رابرای شما فراهم می‌کند تا در خرید خود، آسوده خاطر باشید.

اگر به دنبال سینی‌های آجیل و خشکبار برای هدیه هستید، مزبار گزینه‌های متنوعی را برای شما فراهم کرده است که در بخش سینی‌های هدیه و کادویی این فروشگاه اینترنتی، می‌توانید مشاهده بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید