فرقی نمی‌کند یک جشن خانوادگی باشد یا یک رویداد مناسبتی، به هر حال بهتر است شبی را برای مهمان‌هایتان بسازید که خاطره‌انگیز باشد و همه چیز به بهترین نحو پیش رود.

در این میان ممکن است ترجیح شما، به جای یک میز شام با صندلی‌های دورش که مهمان‌های برای صرف شام مجبور باشند پشت آن بنشینند، میزی باشد شیک، خلاقانه و با فینگر فودهای جذاب و خوشمزه. البته وقتی از فینگر فود صحبت می‌کنیم، مقصود، فینگر فود گرم نیز هست. تصور کنید انواع استیک و غذای دریایی همان‌جا در مهمانی شما طبخ شده و به صورت گرم برای مهمان‌هایتان سرو شود. قطعا لذت جشن شما را صد چندان خواهد کرد.

یک پذیرایی گرم و جذاب

همیشه فینگر فودها، عالی‌ترین راه برای لذت بردن از انواع غذاها و خوراکی‌های خوشمزه است تا بدون نیاز به نشستن در پشت میز، در کنار دوستان و مهمان‌هایتان از خوردن آنها لذت ببرید.

در این بین، انتخاب فینگر فودهای مناسب از مهم‌ترین قسمت‌های تدارک جشن شماست. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای این مدل از پذیرایی، فینگر فودهایی است که می‌توانند به صورت سرد روی میز قرار بگیرند و البته در طول مهمانی هم از دهان نیفتند. مثلا انواع کاناپه سرد یا سالاد می‌توانند انتخاب‌های خوبی باشند.

اما اگر برگزاری یک جشن خاص و متفاوت را در ذهن دارید و می‌خواهید مهمان‌هایتان حسابی کیف کنند، یک مهمانی باربیکیو را به شما پیشنهاد می‌دهیم؛ یک مهمانی جذاب که طیف وسیعی از فینگر فودهای گرم را در خود داشته باشد.

از آنجا که سرو غذاها در چنین جشنی باید به صورت گرم باشد، غالبا با عنوان پذیرایی در محل شناخته می‌شود. در حقیقت در مهمانی‌هایی که میزبان، فینگر فودهای گرم را برای پذیرایی در نظر گرفته باشد، نیاز به حضور سر آشپز و مهماندارانی است که این غذاها را به صورت گرم و لحظاتی بعد از طبخ، میان مهمانان سرو کنند.

راز برنامه‌ریزی و یک میزبانیِ تمام عیار، کمک گرفتن از یک مجموعه حرفه‌ای است تا دست‌کم، ذهن شما را از بخش آشپزی مراسم‌تان، آزاد کند.

در نظر گرفتن یک سرویس پذیرایی حرفه‌ای و شیک، برای تهیه و ارائه منوی مهمانی شام، می‌تواند کیفیت جشن شما را به میزان زیادی بالا برده و فضای دلچسب‌تری برای مهمانی شما ایجاد کند.

در این میان مجموعه مزبار، نه تنها برنامه‌ریزی و آماده‌سازی غذاها و فینگر فودها را به بهترین نحو عهده‌دار می‌شود، بلکه منوی شام و مهمانی شما را مدیریت می‌کند تا فارغ از هرگونه استرس و دغدغه، آسوده خاطر از مهمانی خود لذت برده و به کیفیت دیگر بخش‌های جشن بپردازید.

تنها تصمیمی که شما باید بگیرید، انتخاب گزینه‌های مناسبی است که می‌خواهید در منوی پذیرایی شما قرار بگیرد، که البته همکاران ما در مزبار در این زمینه هم در کنار شما هستند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین گزینه‌ها برای فینگر فود گرم

ایده‌های مختلفی در ذهن دارید و انتخاب برایتان سخت شده است؟

ما در اینجا چند نمونه از جذاب‌ترین فینگر فودهای گرم مزبار را برایتان معرفی کرده‌ایم تا از میان آنها بهترین انتخاب را داشته باشید.

شات زیبو استیک

زیبو استیک مزبار، با طعم منحصربه‌فرد خود، یکی از جذاب‌ترین انواع فینگر فود گرم برای پذیرایی در مهمانی‌ها و جشن‌هاست و می‌تواند یکی از لذیذترین‌ آیتم‌های میز شام شما باشد. لطافت گوشت این نوع استیک که به استیک کوهان نیز معروف است، به نسبت دیگر انواع گوشت ممکن است کمتر باشد، اما به شدت لذیذ و خوش‌پخت است.

شات کالاماری

کالاماری شباهت‌هایی به ماهی مرکب و هشت‌پا دارد اما چیزی است کاملا متفاوت از آنها.

به روش‌های گوناگونی می‌توان این غذای دریای خوش‌طعم را طبخ کرد. اما نکته کلیدی در تهیه آن، به دست آمدن بافت لطیف آن است. به همین خاطر، طبخ کالاماری بهتر است  یا به صورت داغ و سریع باشد یا کم و آهسته. در حقیقت پخت آن در دمای میانی و متوسط، لذیذ بودن طعم آن را از بین می‌برد.

این خوراک دریایی عموما به صورت سرخ‌شده و گریل هم به عنوان پیش‌غذا و هم به عنوان غذای اصلی و البته به صورت گرم سرو می‌شود و یکی از جذاب‌ترین فینگر فودهای گرم است.

به طور کلی، سرو فینگر فودهای دریایی در هر مهمانی باعث منحصر به فرد شدن پذیرایی شما خواهد شد. در این میان کالاماری مزبار با طعم بی‌نظیر و نوع طبخ خاصی که دارد، لذت شام در مهمانی شما را دو چندان خواهد.

شات لم چاپس

گوشت بره یکی از لذیذ‌ترین کباب‌ها برای پذیرایی در مهمانی‌هاست  و چه به صورت کباب و چه به عنوان استیک طرفداران زیادی دارد و زمان سرو غذا که می‌رسد، لم‌چاپس ستاره اصلی میز می‌شود.

این فینگر فود گرم، شامل برش‌هایی از گوشت بره است و به خاطر بافت نرمی که دارد، طرفداران زیادی دارد. لم‌چاپس هم از آن دست استیک‌هایی است که اگر خوب طبخ شود، از طعم لذیذ و دلچسب آن سیر نمی‌شوید.

در این میان، لم‌ چاپس مزبار همراه با سس پنیر برای شما در مهمانی سرو خواهد شد که طعم آن را خاص‌تر می‌کند.

شات شاه میگو

شاه‌میگو که به لابستر نیز معروف است، یکی از درجه‌یک‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی محسوب می‌شود. شاه میگو، با طعم بی‌نظیر و دلپذیری که دارد، از خاص‌ترین غذاهای دریایی برای پذیرایی در جشن‌ها و مهمانی‌هاست.

از آنجا که سرو فینگر فودهای دریایی، زیبایی فوق‌العاده‌ای به میز شام جشن‌ها می‌بخشد و باعث خاص شدن پذیرایی شما خواهد شد شات شاه میگو مزبار می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب برای شما باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید