سفارش-فینگر-فود

غذا خوردن با دست یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که انسان در طول عمر خود می‌تواند آن را تجربه کند. اما کمتر غذایی را می­توان پیدا کرد که خوردن آن با دست حالت رسمی داشته باشد. فینگر فود غذایی خوشمزه و بی‌نظیر است که طعمی منحصر به فرد دارد و در نمونه‌های مختلف ارائه می‌شود.

فینگر فودهای متنوع غذایی محبوب در بین توریست‌های غذا به حساب می‌آیند. برای خوردن این غذا به هیچ ظرف و قاشق چنگالی نیاز ندارید و نیاز نیست که حتماً پشت میز بنشینید تا بتوانید طعم این غذاهای کوچک و منحصر به فرد را امتحان کنید و حتی زمانی که سرپا هستید می‌توانید طعم این غذاهای خوشمزه را بچشید.

به دلیل این که هر کشور و هر منطقه غذاهای مخصوص به خود را دارد، توریست‌های زیادی برای تست مزه‌های مختلف به شهرهای مختلف جهان سفر می‌کنند که با نام توریست غذا مشهور هستند. این توریست‌ها مواد اولیه و طعم غذاهای مختلف را به خاطر می‌سپارند و نقش پررنگی در انتقال فرهنگ غذایی کشورهای مختلف دارند. از جمله غذاهایی که توریست­ها هنگام سفر آن را امتحان می­کنند می­توان به انواع فینگر فود اشاره کرد. این غذا در هر کشور با توجه به فرهنگی که مردمان آن منطقه دارد تهیه می‌شود.

فینگر فودهای خوشمزه و هیجان انگیز هر کشور را می‌توانید در لوکس‌ترین کافه‌های آن نوش جان کنید یا این که از یک دستفروش دوره گرد غذاهایی که مخصوص به آن منطقه است را تهیه کنید. این تنوع بالای فینگر فود است که آن را جذاب می‌کند.

این غذاها با توجه به نوع طعم و مزه‌ای که دارند گاه به صورت سرد و گاه به صورت گرم سرو می‌شوند. به همین دلیل هر سلیقه‌ای که داشته باشید می‌توانید از بین مدل‌های مختلف این غذا یک گزینه را انتخاب کرده و سفارش دهید.

در بین فینگر فودها غذاهای منحصر به فرد ایرانی نیز دیده می‌شوند که می‌توانید چند مدل از آن‌ها را برای جذاب‌تر شدن میز مزه سفارش دهید و در مهمانی‌ها و جشن‌های مختلف سرو کنید.

سفارش-فینگر-فود

سفارش فینگر فود برای افراد مختلف با سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت

میز مزه یکی از جذاب‌ترین بخش‌های هر مهمانی است. چون در چیدمان این میز دست میزبان باز است و می‌تواند انواع مزه‌ها مانند کراکر، بلوچیز، چیپس و… را در کنار دیگر مواردی که برای پذیرایی در نظر گرفته قرار دهد و مهمانی را برای مهمان‌ها هیجان انگیز تر کند. این میز مانند ستاره‌ای در گوشه‌ای از اتاق می‌درخشد و مهمان‌ها را به سوی خود فرا می‌خواند. به همین دلیل در هر لحظه چندین و چند نفر را می‌توانید ببینید که در اطراف میز پرسه می‌زنند و مزه‌های خاصی که ارائه شده را امتحان می‌کنند.

سفارش فینگر فود یکی از انتخاب‌هایی است که میزبان‌ها برای زیباتر و جذاب‌تر شدن میز مزه انجام می‌دهند. این غذاها را می‌توان به صورت یک پک کامل و درون سینی مخصوص خریداری کرد یا با انتخاب غذاهای مختلف ایرانی، مکزیکی و… میز مزه متفاوتی را دیزاین کرد.

هنگام سفارش فینگر فود باید به این موضوع توجه داشته باشید که تمام مهمان‌ها سلیقه یکسانی در غذا خوردن ندارند. به عنوان مثال سوشی سبزیجات، سوشی فیلادلفیا و بال مرغ هندی بیشتر با سلیقه جوان‌ها هماهنگ است . این که علاقه‌مند هستند طعم غذاهای مختلف را امتحان کنند.

این در حالی است که افراد مسن بیشتر به غذاهای سنتی رغبت نشان می‌دهند و هیچ چیز بیشتر از سرو آلبالو پلو با مرغ، باقالی پلو با گوشت و ته چین زرشک پلو با مرغ روی میز مزه نمی‌تواند این مهمان‌ها را سر شوق بیاورد. به همین دلیل هنگام سفارش فینگر فود بهتر است چندین مدل مختلف را در نظر داشته باشید تا تمام افراد حاضر در مهمانی بتوانند طعم غذاهای سرو شده را امتحان کنند.

سفارش-فینگر-فود-1

تولدی جذاب و باشکوه با سفارش فینگر فود تولد

سخت‌ترین قسمت هر جشن آماده کردن تدارکات لازم برای پذیرایی و آماده کردن محیط جشن است. آماده کردن محیط را می‌توان چند روز زودتر از جشن تولد انجام داد و محیط را به بهترین نحو ممکن تزیین کرد؛ اما برای سفارش غذا و آماده کردن میز مزه باید تا روز تولد صبر کنید. اگر نگران این هستید که نتوانید آن‌ گونه که باید پذیرایی را به نحو احسن انجام دهید و مهمان­ها را راضی نگه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم فینگر فود تولد را برای هر چه باشکوه‌تر شدن جشن خود سفارش دهید.

پکیج ساپارول گیاهی یک گزینه مناسب برای مهمانان در این روز ویژه است. در این پکیج فینگر فود تولد ۲ عدد ساندویچ چاپاتا کممبر پستو، ۲ عدد ساندویچ بادمجان کبابی، ۸ عدد اسپرینگ رول سبزیجات و ۲۰۰ گرم سالاد سیب زمینی گنجانده شده است.

چاپاتا کممبر پستو که یک غذای خوشمزه است که شامل مواد اولیه نان چاپاتا، پنیر کممبرت، روکولا، گوجه و سس پنیر ‌هست. در این سینی چاپاتا بادمجان کبابی نیز وجود دارد که یک گزینه مناسب برای افراد علاقه‌مند به غذاهایی است که با استفاده از بادمجان تهیه می‌شوند. نان چاپاتا، بادمجان کبابی، مایونز، گوجه، جعفری و پیازچه مواد اولیه این فینگر فود خوشمزه را تشکیل می‌دهند. این غذا برای گیاهخواران یک گزینه ویژه محسوب می‌شود و کمتر کسی می‌تواند تنها یک‌بار طعم این غذا را امتحان کند.

اسپرینگ رول سبزیجات از دیگر نمونه‌های فینگر فود تولد موجود در این پکیج است. این غذا از محبوبیت زیادی در بین کودکان و بزرگسالان برخوردار است. هویج، قارچ، کرفس، کلم، زنجبیل و پیاز از مواد اولیه این غذا هستند که با هم ترکیب شده و طعم و مزه‌ای خارق العاده را به وجود آورده‌اند.

در این پک فینگر فود تولد یک سالاد ویژه نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. سالاد سیب زمینی که از سیب‌زمینی، پیازچه، خیارشور، شوید، پنیر و سس ماست تشکیل شده به همراه دیگر فینگر فودها درون این پک گنجانده شده است تا یک پک کامل برای پذیرایی در مهمانی و جشن تولد باشد.

سفارش-فینگر-فود-2

سفارش انواع فینگر فود ساده، خوشمزه و منحصر به فرد

فینگر فودهای ساده با وجود این که از مواد اولیه معمولی تشکیل شده‌اند اما طعمی خاص و منحصر به فرد دارد. به همین دلیل برای بیشتر مهمانی‌ها این غذاها را برای جلوه دادن به میز مزه انتخاب می‌کنند. در ادامه برخی از انواع فینگر فود ساده خوشمزه معرفی شده‌اند تا بتوانید آن‌ها را سفارش داده و مهمانی باشکوهی که ترتیب داده‌اید را به بهترین نحو ممکن برگزار کنید.

سینی ساندویچ نوستالژی

سینی ساندویچ نوستالژی یک فینگر فود ساده و جذاب است که خوردن آن شما را به روزگاران گذشته می‌برد و نوستالژی­‌های قدیمی را برایتان زنده می‌کند. این سینی برای مهمانی‌های دورهمی بهترین گزینه محسوب می‌شود. ۳ عدد مینی ساندویچ ژامبون مرغ، ۳ عدد مینی ساندویچ ژامبون گوشت و ۶ عدد مینی ساندویچ بندری از جمله مواردی هستند که درون این سینی دیده می‌شوند.

ژامبون مرغ، ژامبون گوشت ۹۰%، سوسیس، پیازچه، جعفری، گوجه فرنگی، خیار شور، نان بولکی، سس مخصوص شامل سس مایونز، فلفل سبز، فلفل سیاه و ورچستر از جمله مواد اولیه‌ای هستند که درون این ساندویچ‌ها استفاده شده‌اند. به همین دلیل طعم و مزه این ساندویچ‌ها بی‌نظیر است.

تبوله یک فینگر فود ساده و جذاب

تبوله یک سالاد خوشمزه است که ماهیت آن به کشورهای آسیای غربی مخصوصاً کشورهای سوریه و لبنان باز می‌گردد. بلغور، خیار، گوجه، آبلیمو، جعفری، نعنا، روغن‌زیتون، نمک و فلفل از جمله مواد اولیه تشکیل دهنده این غذا هستند. تبوله یک غذای گیاهی مقوی و سرشار از مواد مغذی است که برای بدن بسیار مفید است. با وجود این که تبوله از مواد اولیه گیاهی ساده تشکیل شده اما بسیار سیر کننده است. به همین دلیل افرادی که در رژیم غذایی به سر می‌برند نیز علاقه زیادی به خوردن این غذا دارند. سرو این سالاد روی میز مزه غذاهای دیگر را نیز جذاب‌تر نشان می‌دهد و مهمانان را در طول مهمانی سرگرم نگه می‌دارد.

چیز هالوپینو

چیز هالوپینو یکی دیگر از گزینه‌هایی است که زینت بخش میز مزه در مهمانی‌های مختلف است. فلفل هالوپینو، پنیر ترکی و روغن زیتون از مواد اولیه تشکیل دهنده این غذا هستند. فلفل هالوپینو از خانواده فلفل دلمه‌ای است و درمانگر بسیاری از دردها است. به همین دلیل چیز هالوپینو که یک فینگر فود ساده است در بسیاری از مهمانی‌ها به عنوان مزه سرو می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید