فینگر-فود-برای-تولد

انتخاب انواع فینگر فود برای تولد بچه‌ها مهم است، زیرا در تولدهای کودکانه به علت اینکه خوردن آن‌ها برای کودکان راحت‌تر است، استقبال گسترده‌تری از فینگر فود می‌شود.

همچنین به دلیل این‌که فینگر فود تولد در انواع مختلف ارائه می‌شوند، پذیرایی به‌وسیله آن‌ها مهمانی را رنگ و بویی دیگر می‌بخشد، زیرا با سفارش چندین مدل از این غذای فینگرفودی هیجان‌انگیز، منوی خاصی پیش روی مهمانان گشوده خواهد شد که امکان انتخاب انواع فینگر فود سرد و گرم که می‌تواند ایرانی، مکزیکی، آسیایی یا حتی هندی باشد را برای آن‌ها فراهم کند.

در ادامه انواع فینگر فود برای جشن تولد به همراه مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها معرفی‌شده است. تا بتوانید یک میز مزه متفاوت را برای مهمانان آماده کرده و از آن به بهترین نحو پذیرایی کنید.

فینگر-فود-برای-تولد

 تولدی جذاب با سینی کاناپه؛ ۸ مدل فینگر فود سرد

غذای فینگر فودی که انتخاب می‌کنید باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شوند که هم باسلیقه بزرگ‌ترها همخوانی داشته باشند و هم باسلیقه بچه‌ها.

سینی کاناپه را می‌توان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پذیرایی در جشن تولد بچه‌ها در نظر گرفت. این سینی علاوه بر اینکه ظاهر هیجان‌انگیز و اشتهاآوری دارد، کاناپه‌های مختلف با طعم و مزه‌هایی منحصربه‌فرد  را در خود جای داده است که هر مهمانی به‌یک‌بار امتحان کردن طعم آن‌ها اکتفا نمی‌کند!

کاناپه ژیگو یکی از اعضای این سینی است که برای خلق طعم و مزه آن از گوشت، قارچ، شوید، پنیر و نان تست استفاده‌شده است. فینگر فود سرد دیگری که توجه مهمانان را به‌سوی خود معطوف می‌کند کاناپه کشک‌بادمجان است که برای تهیه آن از کشک، بادمجان، پنیر و نان تست استفاده‌شده و به‌عنوان یک غذای نوستالژیک برای همگان شناخته می‌شود.

در این سینی فینگر فودی برای افرادی با طبع غذاهای تند نیز وجود دارد، کاناپه مکزیکی با ترکیب لوبیا، فلفل، پنیر و نان تست، هرچند نوک زبانتان را می‌سوزاند، اما طعمی دل‌انگیز و فراموش‌نشدنی دارد.

علاقه‌مندان به طعم و مزه‌های خاص نیز می‌توانند از بین انواع فینگر فود برای تولد، طعم کاناپه مرغ و بادام یا کاناپه مرغ و پسته را نیز امتحان کنند.

سینی اسپرینگ رول دلمه

قرار دادن سینی اسپرینگ رول دلمه در بین انواع فینگر فود برای تولد بچه‌ها، گزینه‌ای بسیار مناسب است. چون ترکیبی از دو فینگر فود سرد و گرم است. اسپرینگ رول مرغ یک فینگر فود هیجان‌انگیز برای بچه‌ها و البته بزرگ‌ترها است. دلمه ایرانی و لبنانی هم مزه‌ای عالی برای هر مهمانی به‌حساب می‌آید.

دلمه ایرانی ترکیبی از گوشت، لپه، ترخون، گشنیز، شیره انگور، برنج و برگ مو است. دلمه لبنانی هم فینگر فود دیگری از سینی دلمه است که مواد درون آن شامل گوشت، ترخون، گشنیز، برنج و برگ مو می‌شود که به‌صورت سرد سرو می‌شود و دراین‌بین اسپرینگ رول مرغ فینگر فودی است که به‌صورت گرم می‌توانید از مهمانان خود پذیرایی کنید.

فینگر-فود-برای-تولد-دلمه

سینی همبرگر و قارچ برگر

تا هراندازه بزرگ‌ترها به چشیدن طعم غذاهای نوستالژیک و سنتی علاقه‌مند هستند، کودکان رغبت زیادی نسبت به فینگر فودهای امروزی نشان می‌دهند. هنگام سفارش انواع فینگر فود برای جشن تولد بچه‌ها، باید به سلیقه این افراد نیز اهمیت دهید، زیرا صاحبان اصلی این مهمانی، بچه‌ها هستند که با شوق‌وذوقی بی‌اندازه در اطراف میز مزه پرسه می‌زنند.

سینی همبرگر و قارچ برگر از غذاهای موردعلاقه بچه‌ها تشکیل‌شده است. مینی قارچ برگرهای این سینی از گوشت قرمز، کاهو فرانسوی، پنیر گودا، قارچ و نان جو فینگرفودی تشکیل‌شده‌اند که طعم بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کنند. مینی همبرگرهای این سینی نیز از گوشت قرمز، کاهو فرانسوی، پنیر گودا و نان فینگرفودی تشکیل‌شده‌اند که با چیدمان جالبی که در سینی چوبی دارند، پذیرایی شمارا خاص‌تر و البته خوشمزه‌تر می‌کنند.

سفارش این سینی جذاب در بین انواع فینگر فود تولد از ضروریات محسوب می‌شود و اگر به برگر علاقه‌مند هستید می‌توانید سینی‌های دیگری چون همبرگر و چیکن برگر یا قارچ برگر و چیکن برگر را هم برای تولد بچه‌ها سفارش دهید.

فینگر-فود-برای-تولد-دلمه

الویه؛ پای ثابت تمام مهمانی‌ها

بدون شک سالاد الویه از محبوب‌ترین سالادهای میکس هست که همه آن را دوست دارند و کوچک و بزرگ ندارد! چه به دنبال خرید فینگر فود برای جشن تولد هستید و یا یک دورهمی کوچک دارید این سالاد را در لیست سفارش‌هایتان قرار دهید. الویه مزه بار را در قالب ظرف‌های نیم، یک و دوکیلویی یا به صورت ساندویچ الویه در سینی ساندویچ مرغ و ریحان می‌توانید سفارش دهید.

تعداد فینگر فود موردنیاز برای بزرگسالان و بچه‌ها

حال که با برخی از انواع فینگر فود برای تولد بچه‌ها آشنا شده‌اید، باید به تعداد فینگر فودهای موردنیاز برای پذیرایی نیز توجه داشته باشید. به‌طور متوسط برای بزرگسالان  ۵ فینگر فود و برای بچه‌ها حداقل ۳ فینگر فود در نظر بگیرید. البته برای مهمانی‌های بزرگ گاه لازم است چندین مدل را در کنار هم داشته باشید؛ زیرا مهمانان چندین مدل فینگر فود را امتحان می‌کنند و میز مزه باید به‌اندازه کافی پربار باشد تا تمامی افراد شرکت‌کننده در جشن تولد بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید