فینگر فود سرد یک غذای سبک، خوشمزه و متفاوت است. در تولدها، مهمانی‌های دوستانه یا حتی مهمانی‌های مجلل می‌توانید سینی فینگر فود را که بر روی میز پذیرایی دلبری می‌کند مشاهده کنید.

علت نام‌گذاری این غذا بانام فینگر فود، کوچک بودن ابعاد آن است، به‌گونه‌ای که هیچ بشقاب، قاشق و چنگالی برای صرف آن نیاز نخواهید داشت و با دست می‌توانید طعم انواع فینگر فود که چشمک می‌زنند و جلب‌توجه می‌کنند را امتحان کنید.

سرد بودن این ‌غذا نیز از دیگر نکات قابل‌توجه است، باوجود سرد سرو شدن فینگر فودها می‌توانید پس از آماده شدن میز پذیرایی سینی فینگر فود را بر روی آن قرار دهید، بدون این‌که نگران باشید طعم فینگر فود تغییر کند و مزه جذاب و هیجان‌انگیزی که از ابتدا داشته است را از دست بدهد!

برای تهیه فینگر فود سرد می‌توان حتی با ساده ترین امکانات تنها از یک‌تکه نان کوچک، مقداری پنیر و خیار و گوجه استفاده کرد، که به‌صورت مرتب بر روی‌هم قرارگرفته‌اند و یک خلال‌دندان پیوند ناگسستنی بین آن‌ها به وجود آورده است.

فینگر فود سرد برای تولد

مهمانی تولد همیشه هیجان‌انگیز و خاص است، مخصوصاً اگر این مهمانی به مناسبت اولین سالروز تولد کودک برگزارشده است. بیشتر افراد هنگام برنامه‌ریزی برای برگزاری مهمانی تولد به این فکر می‌کنند که چگونه محیط را کاملاً متفاوت و خاص تزیین کرده و از تم تولد ویژه‌ای استفاده کنند. به‌گونه‌ای که هیچ‌کدام از تزیینات، پیش‌غذاها و غذای اصلی که برای مهمانی در نظر گرفته‌شده‌اند با سایرین مشابه نبوده و بیشترین نوآوری در آن­ها وجود داشته باشد.

فینگر فود سرد یکی از غذاهای خاص و متفاوت است که باوجود تنوع بالا و طعم منحصربه‌فردی که دارد، راه خودش را به مهمانی تولد بازکرده است. این پیش‌غذا که بیشتر به‌عنوان مزه استفاده می‌شود جایگزین چیپس، پفک و… شده است تا کودکان و بزرگ‌ترهای حاضر در جشن بتوانند طعم یک غذای مفید و مقوی را امتحان کنند و از حضور در مهمانی لذتی چندین برابر ببرند.

فینگر فود سرد از این لحاظ برای کودکان حاضر در مهمانی تولد جذاب است که اندازه‌ای کوچک دارد، بنابراین کودکان بدون نیاز به کمک والدین خود می‌توانند هرکدام از فینگر فودها را که بیشتر دوست دارند امتحان کنند.

از سوی دیگر بزرگ‌ترهای حاضر در جشن نیز به‌واسطه خاص و جدید بودن این غذاها مرتب دور میز تولد پرسه می‌زنند و می‌خواهند طعم آن‌ها را بچشند، زیرا میوه‌ها و شیرینی‌های متنوع و خوش‌طعم در بیشتر مهمانی‌ها ارائه می­شوند و این فینگر فودهای هیجان‌انگیز هستند که ممکن است در مهمانی بعدی وجود نداشته باشند، بنابراین نمی‌توان از چشیدن طعم یک فینگر فود سرد خاص و ویژه به‌هیچ‌عنوان چشم‌پوشی کرد.

انواع فینگر فود سرد برای تولد و مهمانی

انواع متنوعی از فینگر فود سرد برای تولد و مهمانی موجود است، بنابراین هنگام پذیرایی از مهمانان می‌توانید سینی فینگر فودی را سفارش دهید که باسلیقه آن‌ها بیشترین سازگاری را داشته باشد. به‌عنوان‌مثال برای یک مهمانی عصرانه خانوادگی که در یک روز پاییزی برگزار می‌شود، هیچ‌چیز هیجان‌انگیزتر از این نیست که دلمه برگ مو را جهت پذیرایی در نظر داشته باشید.

زیرا هیچ‌کس انتظار ندارد که دلمه برگ مو را که یک غذای پرطرفدار ایرانی است در یک روز پاییزی بر روی میز پذیرایی مشاهده کند و سرو این غذا می‌تواند مهمانان را هیجان‌زده کرده و یک مهمانی خاص را برای آن‌ها رقم بزند، به‌گونه‌ای که با یادآوری مهمانی در قدم اول طعم دلمه برگ مو سرو شده که یک فینگر فود سرد است را به خاطر بیاورند.

یکی دیگر از غذاهایی که بیشتر در مهمانی‌های مجلل سرو می‌شود و در کنار سایر فینگر فودها بر روی میز پذیرایی قرار می‌گیرد، سوشی هست. این فینگر فود به عنوان غذای ژاپنی شناخته می‌شود که امروزه آنرا در منوی برخی از رستوران‌های خاص می‌توانید مشاهده کنید.

با توجه به این‌که بیشتر افراد هنوز طعم سوشی را امتحان نکرده‌اند، باید یکی از بهترین‌های آن را برای پذیرایی در نظر بگیرید. سوشی سالمون آووکادو باوجود این‌که از چند ماده غذایی ساده و پرطرفدار تشکیل‌شده می‌تواند به‌عنوان یک فینگر فود متفاوت انتخاب شود.

سینی مکزیکی یکی دیگر از فینگر فودهای ویژه است که برای مهمانانی که سلیقه آن‌ها با طعم این نمونه از غذاها بیشتر همخوانی دارد در نظر گرفته می‌شود، این سینی فینگر فود از تنوع بالایی برخوردار است و ترکیب رنگ‌های شاد آن می‌توانند اشتها را تا چندین برابر تحریک کند.

هنگام سفارش فینگر فود سرد برای تولد سعی کنید چند مدل را مدنظر بگیرید، تا مهمانان آزادی عمل بیشتری برای انتخاب آن‌ها داشته باشند. تنوع بالای فینگر فودهای کوچک، میز پذیرایی را رنگین‌تر و باشکوه‌تر جلوه می­دهد و این امکان را فراهم می­کند که مهمانی به نحو احسن برگزار شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید