Search

قرارداد همکاری با تأمین کنندگان

 

ماده 1. طرفین قرارداد

این قرارداد در تاریخ …….. بین شرکت مزه باران شادان (سهامی خاص) به شماره ثبت 561982 و شناسه ملی 14009307110 به نشانی اینترنتی www.mazbar.com و به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میرداماد، خیابان سرو، پلاک 7، واحد 9 و به نمایندگی ایمان ضیائی به شماره ملی 0078003466 به‌عنوان مدیریت که در این قرارداد به‌اختصار “مزبار” نامیده می‌شود و شخص حقیقی: آقای/خانم”………….”فرزند”………..” دارای شناسنامه شماره …………………. صادره از ……………… متولد …………………… کد ملی ………………………… و ساکن ” …….. ” با شماره تلفن ……………………………… و شماره همراه ……………………… با شماره حساب ……………….. بانک ……………. شعبه ………….. و شماره شبا ……………………………….
شخص حقوقی: شرکت ………………………………………….. به شماره ثبت …………………………………………… و شناسه ملی ……………………………………………… و کد اقتصادی ………………………………………………. با شماره حساب ……………….. بانک ……………. شعبه ………….. و شماره شبا ………………………………. به نمایندگی آقای/خانم”………….”فرزند”………..” دارای شناسنامه شماره …………………. صادره از ……………… متولد …………………… کد ملی ………………………… و ساکن ” …….. ” با شماره تلفن ……………………………… و شماره همراه ……………………… که ازاین‌پس “تأمین‌کننده” نامیده میشود، منعقد میگردد.

تبصره. زمان شروع این قرارداد از زمان تأیید اطلاعات درج شده تأمین کننده توسط مزبار است که به تأمین کننده اطلاع داده می‌شود.

2.1 این قرارداد جهت همکاری مزبار با تأمین‌کننده جهت واسطه گری درفروش و ارائه محصولات/ارائه خدمات با شرایط مندرج در پیوست قرارداد منعقد می‌شود.

3.1 این قرارداد از تاریخ ………… تا 29 اسفند 1399 است و در صورت تمایل طرفین به ادامه همکاری در پایان مهلت نیاز به تمدید وجود ندارد و به‌صورت خودکار برای یک سال کاری تمدید می‌شود مگر آنکه طرفین به‌صورت مکتوب پیش از اتمام مدت قرارداد خواستار عدم ادامه همکاری باشند.

4.1 کالای معیوب: عبارت است از هر گونه کالا یا هر بخش یا جزیی از آن که دارای ایراد، نقص، صدمه یا فاقد گارانتی، گواهی، مجوز یا پروانه هایی که قانونا جهت فروش آن کالا الزامی است باشد.
4.2 کالای تقلبی یا غیراصل:
1. کالایی که با برند یا مدل اصلی آن کالا از نظر نام متشابه اما از نظر اصالت متفاوت است و یا هرگونه کالایی که از نظر جعبه، بسته بندی، جنس، کیفیت و غیره با کالای اصلی که توسط مراکز مورد تایید که کالاهای اصل را به فروش می رسانند (مانند سایت اصلی برند یا شرکت های وارد کننده ی قانونی) مغایرت داشته باشد و همچنین در سایت مزبار در عنوان یا تصاویر کالای نمایش داده شده، برند اصلی کالا ذکر شده ولی کالای فروخته شده با نمونه ی اصلی کالا مغایرت داشته باشد؛
2. کالاهایی که در آنها شماره سریال، مدل، برچسب یا سایر نشان‏های شناسایی و یا مشخصات کالا، قطعات و اجزای آنها و یا بسته ¬بندی یا هرگونه نوشته‏ای در روی آنها بطور غیرمجاز از جانب تولیدکننده، توزیع¬ کننده یا تأمین کننده کالا و یا هر شخص دیگر، محو، تغییر، جایگزین و یا به هر شکلی دستکاری شده باشند؛
3. کالاهای مغایر با مقررات قوانین و مقررات و ضوابط و استانداردهای دولتی،عمومی و صنفی به ویژه مقررات بهداشتی؛
4. کالاهای ناقض حقوق اشخاص ثالث از جمله حقوق مالکیت فکری؛
5. کالاهایی که تصویر آنها با محصول رسیده دست مشتری متفاوت باشد.
4.3 کالای قاچاق: کالایی است که دارای مدارک و مستندات رسمی قابل ارائه دال بر ورود و ترخیص آن از مبادی قانونی و گمرک رسمی کشور نبوده یا هر کالایی که وفق قوانین و مقررات جاری کشور از جمله تبصره ماده 19 قانون مالیات بر ارزش افزوده، قاچاق محسوب شود.
4.4 بازار آنلاین و بازار آفلاین: بازار آنلاین بازاری است که در آن کالا در بستر اینترنت و به صورت برخط (آنلاین)، عرضه می شود و به فروش می¬رسد. بازار آفلاین بازاری است که در آن، کالا مستقل از اینترنت و به صورت سنتی در فروشگاه ها و مراکز توزیع عرضه می شود و به فروش می¬رسد.
4.5 تأمین کننده: هر شخصی است که با تایید این قرارداد به شرح پیوست نسبت به فروش محصولات و کالاهای خود از طریق درگاه اینترنتی اقدام می نمایید.
4.6 قرارداد: قرارداد همکاری منعقده بین مزبار و تأمین کننده، بر اساس شرایط این قرارداد حاضر و به شرح پیوست است.

5.1 کمیسیون مزبار: درصدی از بهای فروش کالا است که بابت عرضه کالا در درگاه اینترنتی مزبار و به شرح مندرج در جدول پیوست همین قرارداد به مزبار تعلق می گیرد. تأمین کننده با ثبت و درج کالا در پنل، درصد مذکور را نیز به عنوان حق الزحمه و کمسیون مزبار تائید می کند و می پذیرد. مزبار می تواند نسبت به وصول کمیسیون خود از محل مطالبات تأمین کننده به همراه مالیات بر ارزش افزوده متعلقه اقدام نماید.
5.2 هزینه های جانبی مربوط به خدمات تبلیغاتی، تولید محتوا و تصویربرداری برای کالا، هزینه های مرجوعی، و هزینه های جانبی مربوط به همه مراحل بسته بندی، ارسال کالا به انبار مزبار (از قبیل بیمه، حمل و سایر هزینه های مربوطه) و انبار داری، به شرح مندرج در جدول هزینه ها به همراه مالیات بر ارزش افزوده به عهده تأمین کننده بوده و از تأمین کننده دریافت خواهد شد.
5.3 امکان تغییر کمیسیون، هزینه ها و جریمه ها در هر زمان توسط مزبار در قرارداد و پنل تأمین کنندگان وجود دارد و تأمین کننده قادر به مشاهده سوابق تغییرات آن خواهد بود. تغییرات در کمیسیون، هزینه ها و جریمه ها دو روز قبل از اعمال از طریق پنل تأمین کنندگان یا ایمیل به اطلاع تأمین کننده خواهد رسید و ادامه روند فروش توسط تأمین کننده پس از اعمال تغییرات به منزله پذیرش شرایط جدید است و درحکم اصلاحیه این قرارداد است که خود به خود با ادامه روند فروش مورد توافق طرفین قرار گرفته است و نیاز به تشریفات امضا و ابلاغ جداگانه ای برای لازم الاجرا بودن ندارد.
5.4 تأمین کننده متعهد شد جهت آگاهی از هرگونه تغییرات، هر روز پنل تأمین کنندگان خود را مشاهده کند و مزبار هیچگونه مسئولیتی نسبت به ادعای عدم آگاهی تأمین کننده از تغییرات نداشته و تأمین کننده ملزم به تبعیت از تغییرات است. هرگونه اصلاحیه یا الحاقیه یا تغییر از جمله تغییرات در هزینه ها و جریمه ها، در پنل تأمین کننده قرار خواهد گرفت و اطلاعیه از طریق پنل یا پست الکترونیک تأمین کننده به نشانی مندرج در پنل ارسال خواهد شد. تغییرات فوق ظرف دو روز از تاریخ ارسال اطلاعیه و تغییرات پنل لازم الاجرا خواهد بود مگر اینکه تأمین کننده ظرف مهلت مذکور عدم موافقت خود را اعلام نموده باشد، که در اینصورت قرارداد فسخ خواهد شد.
5.5 نگهداری کالای مشتریان در انبار مزبار به صورت امانی بوده و هزینه نگهداری وفق جدول مندرج در پیوست قرارداد و همچنین پنل محاسبه و از تأمین کننده دریافت می شود.
تبصره. درصورتی‌که بیش از دو هفته از زمان پرداخت تأخیر شود، هفته‌ای 5% از مبلغی که باید به عنوان هزینه انبارداری پرداخت شود به مبلغ هزینه های انبارداری افزوده می‌شود.
5.6 وجوه ناشی از فروش کالا پس از کسر کمیسیون، هزینه ها و مطالبات قراردادی و تأیید واحد مالی مزبار، طبق زمان بندی مشخص شده در پنل تأمین کنندگان به تأمین کننده پرداخت می شود.
5.7 مزبار متعهد است که تا تاریخ 5 هر ماه نسبت به پرداخت کامل بدهی ماه قبل خود به تأمین کنندگان اقدام نماید.
تبصره. درصورتی‌که بیش از دو هفته از زمان پرداخت تأخیر شود، هفته‌ای 5% از مبلغی که باید به تأمین کننده پرداخت شود به مبلغ بدهی های مزبار به آن تأمین کننده افزوده می‌شود.

6.1 طرفین متعهد می‌گردند که از زمان شروع قرارداد تا سه سال پس از اتمام آن، تمامی مطالعات همکاری مشترک، اعم از محصولات سفارشی، رقم قرارداد، نحوه و فرآیندهای کاری، مطالعات ارائه‌شده و هرگونه مطالعات شفاهی، کتبی، تصویری، الکترونیک، گرافیکی یا دیگر اشکال ثبت‌شده درباره تولید، اجرا، سفارش، نگهداری، بازاریابی یا فروش و نیز فرآیندهای تولید، مواد اولیه، روش‌ها، تاریخ و وقایع، اعم از این‌که به محصولات و مشتریان مربوط باشد یا خیر و اطلاعات مشتریان و نیز مطالب کتبی از هر نوع، شامل مطالعات، گزارش‌ها، صورت‌جلسات، مکاتبات، یادداشت‌ها و … اعم از این‌که بر روی کاغذ یا بصورت آنلاین هر وسیله دیگری باشد را نزد یکدیگر محرمانه نگه‌داشته و از بیان آن‌ها نزد اشخاص ثالث حقیقی و حقوقی به‌جز مراجع ذی صلاح دولتی خودداری کرده و مسئولیت افشای هر بخش از آنها را برعهده‌گرفته و در صورت تأیید افشای هر یک از این موارد متعهد به پرداخت ‌معادل مبالغ پرداختی به تأمین کننده به عنوان ضرر و زیان به‌طرف مقابل می‌شود.
6.2 به استناد مواد فصل چهارم قانون تجارت الکترونیک ایران مصوب ۱۳۸۲ این قرارداد وفق فرآیند الکترونیکی در سامانه مزبار با پذیرش ایمیل معرفی شده یا تأیید شماره همراه وارد شده در سامانه در هنگام ثبت نام و ارسال مدارک هویتی حکم انعقاد قرارداد رسمی داشته و برای طرفین لازم الاجراست.
6.3 هيچ یک از مواد و مفاد قرارداد حاضر به معناي شراکت یا وجود رابطه کارگر و کارفرمائی فیمابین تامین کننده و مزبار نیست.
6.4 تأمین کننده متعهد می شود در صورتی که مسئولیت ارسال مستقیم محصولات خود را برعهده بگیرد، درصورتی که مشتری نسبت به کالای دریافتی ادعای معیوب بودن نماید، و این مهم به تأیید مزبار برسد، نسبت به استرداد و ارسال مجدد کالا بدون دریافت هزینه به محض اطلاع اقدام نماید.
تبصره. برای کالاهایی که به دلیل آماده سازی امکان ارسال آن در اولین بازه نیست، تأمین کننده خود را موظف به پرداخت معادل رقم محصول (به قیمت درج شده در سامانه مزبار) می‌نماید.
6.5 کلیه ابلاغیه ها، اخطارها، پیام‌ها و مکاتبات مزبار از طریق پنل کاربری تامین کننده و همچنین ایمیل معرفی شده ی ایشان صورت می‌گیرد. مزبار مسئولیتی در خصوص عدم توجه و یا عدم مشاهده پیام‌ها توسط تامین کننده نخواهد داشت.
6.6 تأمین‌کننده متعهد می‌شود محصولات را بر اساس بازه‌های زمانی، قیمتی و تعدادی جدول پیوست ارائه دهد.
تبصره. درصورتی‌که تأمین‌کننده در روزهای خاص یا ساعات خاصی نتواند نسبت به ارائه سفارش‌ها اقدام نماید، نسبت به اعلام آن از یک هفته قبل اقدام می نماید. در این صورت موظف به پرداخت دوبرابر ارزش کالای فروخته شده در مزبار است.
تبصره. در صورتیکه تأمین کننده برای روز خاصی امکان فعالیت نداشته باشد، اما از قبل برای آن زمان سفارش درج شده باشد، موظف به ارسال سفارش یا پرداخت معادل دوبرابر آن سفارش (براساس رقم درج شده در سامانه مزبار) به مزبار است.
6.7 تأمین‌کننده هیچ‌گونه ادعایی مبنی بر مالکیت مادی و معنوی برند مزبار نداشته و نخواهد داشت.
6.8 طرفین ایمیل و تلفن درج شده در این قرارداد را به عنوان راههای همکاری یکدیگر شناخته که مکاتبات از طریق سامانه مزبار، واتس اپ یا ارسال ایمیل خواهد بود و در صورت عدم مشاهده از سوی هر یک از طرفین مسئولیتی از جانب آنها سلب نخواهد شد.
6.9 مزبار مجاز است با عنایت به شرایط و سیاست های شرکت، در صورت نیاز شرایط و بندهای قرارداد را اصلاح نماید. تغییرات به محض به روزرسانی و اطلاع به تامین کننده، اجرایی خواهد شد و ادامه همکاری تامین کننده به منزله پذیرش تغییرات خواهد بود.
6.10 مزبار آموزش‌های لازم را به تامین کننده جهت به روزرسانی لیست کالاها، موجودی آنها و قیمت فروش ارائه خواهد داد. تغییراتی که در نتیجه فروش کالا در مقدار کالا ایجاد میگردد و همچنین مشخصات سفارشات در هر لحظه برای تامین کننده از طریق الکترونیکی در پنل کاربری وی قابل مشاهده خواهد بود.
6.11 تامین کننده اظهار می‌نماید از کلیه مقررات قانونی از جمله مفاد قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان، قانون مبارزه با قاچاق کالا، مبارزه با پولشویی، قوانین تعزیرات، قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‎ای، قانون تجارت الکترونیک، قانون حمایت از حقوق مؤلفان، مصنفان و سایر قوانین مربوط اطلاع کامل دارد و پای‌بند به رعایت آن‌ها است. در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات و وجود هرگونه ادعا یا مطالبه حق از ناحیه اشخاص ثالث، مسئول پاسخ‌گویی و جبران خسارات احتمالی خواهد بود و مزبار از این حیث مسئولیتی ندارد.
6.12 به موجب قرارداد حاضر، تامین کننده مسئول تطابق محتوای کالا و محصولات ارائه شده در سایت مزبار با کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و کسب مجوزهای مربوطه شناخته می‌شود. تأمین کننده خود را متعهد به ارائه توضیحات و عکس مرتبط با ساختار نوشتاری و بصری مزبار دانسته که آنرا خود شخصا انجام داده یا نسبت به انجام آن توسط مزبار درخواست مینماید و در غیر این صورت مزبار از این حیث مسئولیتی ندارد.
تبصره. تامین کننده مسئول تولید و کنترل و بازبینی اطلاعات محصولات، تعیین و اعلام قیمت و درج آنها در سایت مزبار است.
6.13 چنانچه تامین کننده در نتیجه استفاده مشتریان از محتوای تولید شده، به هرگونه اطلاعات شخصی مشتریان از جمله نام یا سایر اطلاعات و داده‌های شخصی آنان دسترسی پیدا کند، متعهد است:
الف- کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در رابطه با حریم خصوصی را رعایت نماید و در صورت نقض، عواقب آن را بپذیرد.
ب- تنها برای مقاصدی که مزبار مجاز دانسته است از این اطلاعات استفاده نماید
ج- هرگونه گردآوری، استفاده، تغییر و ذخیره اطلاعات مشتریان را تنها با اجازه مزبار و به صورت آشکارا انجام دهد.
6.14 به موجب قرارداد حاضر تامین کننده مسئول حفاظت از نام کاربری و رمز عبور پنلی که به او اختصاص یافته است شناخته می‌شود و مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی را که با نام کاربری او انجام می‌گیرند از قبیل محتوا گذاری، پذیرش سفارشات، ارسال اطلاعات و سایر موارد ارتباطی بر عهده خواهد داشت.
6.15 به موجب قرارداد حاضر تامین کننده متعهد است در صورت تغییر اطلاعات تماس خود، آن را فوراً به اطلاع مزبار برساند.
6.16 در صورتی که به موجب حکم دادگاه یا قوانین جاری کشور هر یک از مقررات این قرارداد نامعتبر شناخته شود، اولاً خدشه‌ای به سایر مفاد قرارداد وارد نشده و ثانیاً پیشنهاد مزبار در خصوص اجرای سایر مفاد قرارداد به نحوی که بیشترین تطابق را با اراده اولیه طرفین داشته باشد، پذیرفته خواهد شد.
6.17 مزبار می تواند حقوق و تعهدات خود ناشی از این قرارداد را به اشخاص ثالث منتقل کند.
6.18 به موجب قرارداد حاضر، تامین کننده تضمین می‌کند که از اهلیت قانونی لازم برای انعقاد معاملات برخوردار است و چنانچه به نمایندگی از یک شخص حقوقی به عنوان تامین کننده این قرارداد را منعقد می‌نماید، دارای اختیار قانونی لازم برای این کار است و در صورت نیاز مدارک نمایندگی خود را به مزبار ارائه می‌دهد.
6.19 تأمین‌کننده متعهد می‌شود که صریحاً متضمن رعایت کلیه استانداردهای وزارت بهداشت و سایر نهادهای ذیصلاح مرتبط با فعالیت صنفی خود بوده و همچنین کلیه مجوزهای قانونی را اخذ نموده و فاقد هرگونه مشکل قانونی درزمینه عرضه کامل و خدمات موضوع این قرارداد باشد و تماماً مسئولیت مشکلات احتمالی برآمده از آن‌ها بر عهده گیرد.
6.20 تامین کننده متعهد است در صورت اعمال هرگونه تغيير در نوع و بهای كالا، توقف توليد یا عرضه محصول، و همچنين تخفيف‌هاي ارائه شده به سایر خریداران، در اسرع وقت نسبت به تغییر و اصلاح قیمت خود در پنل تامین کنندگان اقدام نماید. در غیر این صورت مسئولیت کلیه خسارت های وارده به مزبار و مشتری نهایی، برعهده تامین کننده است.
6.21 تأمین‌کننده متعهد به تولید محصولات باکیفیت بالا بوده و سعی در بهینه‌سازی آن بر اساس دریافت بازخوردهای مشتریان دارد.
6.22 تأمین‌کننده تمامی قیمت‌های ارائه‌شده را با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش‌افزوده آن عنوان می‌نماید که خود شخصاً متضمن پرداخت آن است.
6.23 درصورتی‌که برخی از سفارش‌های مشتریان غیرواقعی یا جعلی باشد، مسئولیت آن کامل بر عهده مزبار است.
6.24 قیمت کالاها با توجه به رعایت استانداردهای قیمت گذاری (با توجه به قوانین و مقرارات اعلامی از طرف سازمانهای نظارتی و یا لیست قیمت مصوب مورد تایید اتحادیه ها و یا سازمان های مرتبط و همچنین قوانین قیمت گذاری مزبار) در پنل تأمین کنندگان توسط و به مسئولیت تأمین کننده تعیین می شود. لذا مسئولیت پاسخگویی به مراجع رسمی و اشخاص ثالث از جمله مشتری در خصوص قیمت تعیین شده، بر عهده تأمین کننده است. به موجب این قرارداد، تأمین کننده به عنوان شرط ضمن عقد اعلام می نمایند که نسبت به فروش کالاهای خود در درگاه اینترنتی مزبار کلیه خیارات از جمله غبن ولو فاحش یا افحش را از خود سلب و ساقط نمودند.
6.25 در صورت اشتباه تأمین کننده و درج قیمت به بهای پایین¬¬تر از قیمت واقعی، وی متعهد است کالا را با همان قیمت درج شده تحویل مشتری نماید و در صورت استنکاف، مشمول وجه التزام و ضمانت اجرای مذکور در خصوص عرضه کالای ناموجود می¬شود. درهر حال پاسخگویی به خریدار در مراجع رسمی به عهده تأمین کننده است.
6.26 درصورتی که تأمین کننده هریک از تعهدات قراردادی خود را در موعد مقرر یا به طور صحیح انجام ندهد یا اقدامات وی به هر دلیل منجر به ورود خدشه به اعتبار یا شهرت مزبار گردد، مزبار حق دارد وجوه التزام به شرح ذیل را با توجه به جدول موجود در این قرارداد و همچنین پنل تأمین کنندگان محاسبه و از تأمین کننده مطالبه یا راساً از مطالبات تأمین کننده کسر کند:
الف- وجه التزام قیمت گذاری و فروش هرگونه کالا با قیمتی بالاتر از “قیمت مصرف کننده” مندرج بر روی کالا: معادل دوبرابر تفاوت قیمت اصلی و قیمت فروخته شده تمامی کالاهایی که گرانتر فروخته شده اند؛
ب- وجه التزام فروش کالای غیر اصل و کالای بدون گارانتی: معادل 10برابر قیمت کالاها در سامانه مزبار؛
پ- وجه التزام فروش کالای قاچاق، ممنوعه، غیر بهداشتی مضر: معادل 2برابر قیمت کالاها در سامانه مزبار؛
ت- وجه التزام لغو سفارش مشتری توسط تأمین کننده به دلایلی از قبیل عدم موجودی کالا در انبار تأمین کننده، فروش کالاهای ممنوعه، تاخیر در تامین و ارسال کالا از سمت تأمین کننده، اشتباه در قیمت گذاری و سایر دلایل به تشخیص مزبار: معادل قیمت کالایی که در سامانه مزبار فروخته شده ضربدر تعداد؛
ث- وجه التزام تاخیر در ارسال کالا (از تاریخ مقرر در پنل برای تحویل به انبار): برای کالاهای دسته بندی ارسال براساس سفارش در صورتیکه 15 دقیقه از زمان مقرر جهت دریافت محصول در انبار مزبار بگذرد، تأمین کننده خود را موظف به پرداخت 25% هزینه کالا کرده و در ازای هر نیم ساعت تأخیر بعدی ، مجددا 25% به آن افزوده می شود. برای کالاهایی که در انبار مرکز قرار است بارگذاری شود (کالاهای امانی) در ازای هر 5 ساعت تأخیر معادل 10% ارزش محموله به مزبار پرداخت می شود مگر آنکه پیش از ارسال نسبت به تأخیر اطلاع رسانی صورت پذیرد؛
ج- وجه التزام مغایرت کالا و محموله ارسالی با سفارش ثبت شده و محموله ثبت شده در پنل، در هنگام ورود به انبار: معادل قیمت محصولات در سامانه مزبار؛
چ- وجه التزام مرجوعی کالا توسط مشتری به دلایلی از قبیل مغایرت محتوایی، معیوب بودن کالا، کالای تقلبی یا غیراصل و سایر دلایل به تشخیص مزبار: معادل قیمت محصولات در سامانه مزبار.
6.27 تأمین کننده حق واگذاری جزئی و کلی حقوق و تعهدات خود را به موجب این قرارداد به اشخاص ثالث بدون موافقت کتبی و قبلی مزبار، تحت هیچ عنوانی اعم از نمایندگی، وکالت، صلح حقوق و سایر عناوین نخواهد داشت و مزبار حق واگذاری را برای خود محفوظ می دارد.
6.28 مزبار به عنوان واسطه فضای مجازی کسب و کار و خدمات دهنده در خصوص امور جانبی و امین در نگهداری وجوه پرداختی حاصل از فروش، همکاری لازم را با تأمین کننده در راستای عرضه کالاهای موضوع قرارداد در درگاه اینترنتی (معرفی، توصیف و عکس گذاری، ارسال آنها به مشتریان بالقوه و سایر خدمات به شرح مقرر در پنل تأمین کننده) با اخذ هزینه¬های مربوط مبذول خواهد داشت.
6.29 تأمین کننده متعهد می شود که تمامی هزینه هایی که از مشتریان طی مدت اجرای این قرارداد در سامانه مزبار عنوان نموده و دریافت می نماید عینا مطابق یا کمتر از قیمت هایی باشد که از سایر کانالهای فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.
6.30 مادامی که تأمین کننده شماره حساب جدیدی را کتبا به مزبار اعلام ننموده و این موضوع مورد تایید کتبی مزبار قرار نگرفته باشد، شماره حساب قید شده در این قرارداد ملاک عمل خواهد بود.
6.31 درصورت هرگونه اخلال در شبکه اینترنت، سرورها و همچنین دستور مراجع قانونی، مسئولیتی متوجه مزبار نمی شود.
6.32 تأمین کننده متعهد می شود که از ایجاد هر گونه ارتباط با مشتریان از قبیل تماس تلفنی، پیامک، نوتیفیکیشن، باشگاه مشتریان و به هر نحو دیگری با هر هدفی به صورت سهوی یا عمدی خودداری نماید.
تبصره. درصورتیکه محرز شود نحوه آشنایی با تأمین کننده از طریق مزبار بوده و تأمین کننده نسبت به این مهم آگاهی داشته، ولو به اصرار مشتری نسبت به انعقاد قرارداد یا خرید محصول به صورت جداگانه و جدا از سامانه مزبار، تأمین کننده خود را موظف به پرداخت 1،000،000،000 ریال ضرر و زیان متعهد می نماید.
6.33 نطر به اینکه مزبار صرفا واسطه فروش اقلام مشتریان بر بستر وب و اپلیکیشن است، تأمین کننده موظف است مطابق قوانین و مقررات جاریه کلیه حقوق و عوارض دولتی از قبیل مالیات بر ارزش افزوده (درصورت مشمولیت) را به موقع در سامانه های مربوطه ثبت و نسبت به پرداخت مبالغ متعلقه اقدام نماید و بدیهی است هیچگونه مسئولیتی در این خصوص بر عهده مزبار نیست و تأمین کننده متعهد است در هر زمان که مزبار اعلام کند (ولو پس از انحلال، فسخ یا اتمام قرارداد) اطلاعات مربوط به این موارد را به مزبار ارائه نماید.
6.34 تأمین کننده در مواردی که نسبت به ارائه خدمات در واحد سکونتی یا کاری مشتری نسبت به ارائه محصولات یا خدمات حضور یافته یا مستقیما پرسنل استخدامی خود را (ولو پاره وقت یا به صورت قراردادی)، به محل مورد نظر اعزام می دارد، مسئولیت اجرای تمامی موازین بهداشتی، شرعی، عرفی و قانونی را شخصا عهده دار بوده و درصورت هرگونه شکایتی از سوی مشتریان مستقیما نسبت به پاسخگویی به هرگونه دعوی از سوی مشتری موظف است.

7.1 هر یک از طرفین می تواند با اعلام کتبی ۳۰ روزه به طرف مقابل قرارداد را فسخ نماید و در این فاصله طرفین باید تعهدات جاری و تسویه حساب خود را به نحو کامل انجام داده یا برای انجام آن به نحوی که مقتضی می دانند با توافق یکدیگر مهلتی تعیین نمایند.
7.2 مزبار می‌تواند در مدت اعتبار این قرارداد بنا به تشخیص خود یا بروز تخلفات تامین کننده دستورالعمل رسیدگی به تخلفات، قرارداد را خاتمه داده و با اخطار قبلی یا بدون آن دسترسی تامین کننده به کلیه سیستم های مزبار را معلق نماید. در این صورت تمامی حقوق و امتیازات اعطا شده از جانب مزبار به تامین کننده متوقف خواهد شد، تمامی مطالبات تأمین کننده پرداخت و حق مزبار برای رد درخواست مجدد همکاری با تامین کننده محفوظ است.

8.1 در صورت بروز هرگونه اختلاف میان طرفین قرارداد به دلیل تغییر و یا تفسیر بخشی یا کل قرارداد، طرفین با حسن نیت سعی به حل مسالمت‌آمیز اختلاف از طریق مذاکره نموده و در صورت عدم حصول نتیجه از طریق بخش داوری موسسه حقوقی و داوری اعتماد و اندیشه پویا به شماره ثبت 29177 و شناسه ملی 10320764236 حل‌شده که برای طرفین آن رأی لازم‌الاجرا است.

9.1 فورس ماژور به حوادثی مانند، سیل، زلزله، آتش‌سوزی، بیماری‌های همه گیر، تغییر قوانین و مقررات و مانند آن اطلاق می‌شود که ایجاد و دفع آن خارج از حیطه اقتدار و اراده‌ی طرفین باشد. در صورت حدوث آن برای هر یک از طرفین، قرارداد تا رفع حادثه به‌صورت تعلیق درمی‌آید و در حالت فورس ماژور طرفین قرارداد حق هیچ‌گونه ادعایی نسبت به یکدیگر نخواهند داشت.

ماده 10. نسخ قرارداد

10.1 این قرارداد در 10 ماده با فشردن دکمه “تایید قرارداد” مورد تایید قرار می گیرد و تأمین کننده با تایید این قرارداد متعهد بدان خواهد بود.

به دلیل بروز برخی اختلالات در سیستم تلفن مزبار، لطفا جهت نیاز با شماره تلفن 02188608751 تماس گرفته یا از طریق واتس اپ به شماره 09910147869 پیغام ارسال فرمایید